Ik heb een mooie gezien via mp maar kan geen fimpje oid van vindrn. Vraag me af, kan zit gedeelte er zo af om bijv de ligbak of maxi cosi er op te klikken ? (Zoals bij de zapp extra) Ohja en kan zittting ook kwa rijrichting aangepast worden?
Ik heb deze ook. Het buggy gedeelte kan er zo op. Van je af en naar je toe. Maxi Cosi bak moet er op dmv adapters.
Hoe bedoel je, net als bij de zapp xtra? De zitting is niet even makkelijk te wisselen zoals bij de zapp. Als je dat tenminste bedoelt. Bij een quinny buzz kan dat wel. Dat is net als de zapp, een losse zitting die je erop klikt. Voordeel, daar hoef je ook geen maxi cosi bij te gebruiken, kleine kan gewoon lekker in de zitting liggen en helemaal plat ipv in de maxi cosi. Zitting van de buzz kan 2 richtingen op. Die van de freestyle 3 niet. Tenminste, ik, mn moeder en mn zusje hebben er 1 en daar kan het niet bij. Het voetenplankje zit namelijk vast aan het frame. Bij het voorwiel. Voor de wagenbak en maxi cosi heb je adapters nodig. 1 paar adapters waar zowel de autostoel als de wagenbak op past.
Ligt er een beetje aan welk model je hebt. Heb je de kinderwagen met het wiel dat 360 graden kan draaien of het wiel wat een beetje opzij klapt in de bochten.
Ok, zie nu dat hij er inderdaad ook is met 360 graden voorwiel. De voorganger van de speedi zeg maar. Wij hebben diegene met het vaste en licht meesturende voorwiel. Echt de joggersversie.
Jammer de ander heeft meer mogelijkheden. De kinderwagen die jij omschrijft is al heel oud model (wij hadden hem 11 jaar terug). Deze heeft helaas niet zo veel mogelijkheden. De buggyinzet moet je er met drukknoopjes af halen en kan dus niet simpel verwisseld worden. De zitting kun je ook niet naar je toe zetten helaas.
Oh, mij maakt het niks uit hoor. (Ik ben TS niet he) Voor mij is hij prima ik gebruik hem alleen vokrhet uitlaten van de hond en voor het skaten. Daar heb ik liever deze voor dan die met draaibaar wiel. In mn auto heb ik de buzz liggen.