Iemand ervaring met Baby-cards.nl?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Stefanie83, 9 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stefanie83

Stefanie83 Bekend lid

20 jul 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai allemaal,

Wie heeft er ervaring met www.baby-cards.nl? Ik had een proefkaartje aangevraagd en daar heb ik 2 weken op moeten wachten. Ze hadden de postcode niet goed op de envelop gezet. Nu zit ik dus in dubio. Enerzijds vind ik het kaartje heel mooi, maar anderzijds ben ik er niet gerust op. Straks gaan ze met de verzending van de echte kaartjes ook zo slordig om. Dus ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met deze aanbieder!

Gr. Stefanie

2. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Ik zou gewoon even mailen met de vraag hoe t kan dat jullie zo lang hebben moeten wachten. Ook dat de postcode verkeerd was. Even je ongerustheid uiten, maar dat je t kaartje wel mooi vind. Kijken wat ze terugmailen. Als ze daar al laks of ongeinteresseerd op terugmailen weet je genoeg. Dan zou ik t daar niet doen.

Dan is www.geboortepost.nl mss een goeie 2de. Daar hebben wij de kaarten besteld en ben er erg tevreden over. Zou je wellicht tzelfde kaartje eens kunnen maken. Als de kwaliteit gelijk is heb je toch een mooi kaartje met goeie service

3. 894hi

894hi Niet meer actief

ik heb mn kaartjes daar vandaan.. ging supper allemaal.. ik had het bijna mama niet aangevinkt.. maar na even bellen kreeg ik alles zonder het gehele bedrag over gemaakt te hebben meteen de enveloppen en cd opgestuurd..

en zordra ze geboren was kreeg ik alles meteen binne 1 1/2 dag binnen

4. Sammetjen

Sammetjen Actief lid

6 feb 2008
    217
    1
    18
    Eindhoven
    Hallo,

Ook wij hebben daar de geboortekaartjes besteld. Ging best goed, tussentijds ook nog aantal verhoogd, was ook geen probleem. Alleen, de levering binnen 24 uur was wat minder. Bij ons duurde het erg lang in ieder geval. Ik had het volgens mij niet voor een bepaalde tijd besteld en toen zaten we met het weekend ertussen, uiteindelijk 5 dagen gewacht. Ook de service toen we de klacht neerlegden vond ik niet goed. Geen begrip, alleen maar uitleggen van de procedure. Ze leek niet te snappen dat wij graag snel de geboortekaartjes wilde hebben. Verder leuke kaartjes!

5. Stefanie83

Stefanie83 Bekend lid

20 jul 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties so far. Ik heb ze al twee keer gemaild. De eerste keer om te vragen wanneer ze de kaartjes hadden verstuurd omdat we nog niks hadden ontvangen. Toen kreeg ik enkel als reactie dat ze toch echt verstuurd waren en dat ze hoopten dat ik ze snel binnen zou hebben. Geen antwoord op mijn vraag dus. Twee weken na aanvraag heb ik de kaartjes binnen gekregen en heb ik ze gemaild dat ik de kaartjes inmiddels heb ontvangen, maar dat ze waarschijnlijk zo laat waren omdat ze de postcode verkeerd hadden opgeschreven. Daar heb ik ook nog geen reactie op...

Deel Deze Pagina