Spoedje 19 mnd en een hap lippenstift op!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door D83, 12 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Help!

M'n zoontje heeft m'n lippenstift te pakken gekregen en de kat t raam en m'n dekbed ondergestift
    Maar ben Erg geschrokken want t zit dus ook in z'n mond op z'n tong en tanden

Gelijk de hap gebeld omdat ie geen klachten had was t vooralsnog geen spoed en terug in de wachtrij gezet
    Uiteindelijk iemand gesproken die t heeft nagevraagd bij zo n centrum voor vergiftigingen ed
    De ingrediënten staan niet op de gifwijzer, Thank god !

Kan hooguit wat maag / darm klachten veroorzaken misschien wat misselijk
    Maar hoeft nie en ze verwacht er nie veel van (hoop t maar)

Maar hoe dan ook, Ik maak me toch zo n zorgen..
    En kan mezelf wel voor m'n kop slaan want ik weet dat ie inmiddels overal bij kan ntl en zelf laatjes ed openmaakt en stom dat k er vanuit ging dat ik m wel f alleen kon laten boven

Weet nu wel waar k alles moet gaan bewaren maar m'n vraag is vnml heeft iemand ervaring hiermee? Verwacht r nie want kan er bijna geen topic over vinden dus dit is gwn zoooo slecht van mij :(

2. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ik denk dat het niet zoveel kwaad kan hoor! Je smeert het tenslotte ook op je lippen en krijgt het dan toch ook een beetje binnen?
    Ik denk dat ie hooguit een leuk gekleurde luier zal hebben binnenkort :D

3. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.465
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Hier ook wel eens gebeurt. Kan geen kwaad hoor! Heb wel eens een onderzoek gelezen dat iedereen die lippenstift gebruikt iets van de helft zelf (ongemerkt) opeet.
    Ik kon er toen bij mijn dochter wel om lachen eigenlijk!

4. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Las ik idd ook!

T was ene kant achteraf ook wel grappig want meneer was druk aan t stiften n toen hij mij zag kwam due op me af met de stift n wilde m gauw geven en zei bah! Dus weet echt heel goed dat ie iets heeft uitgevreten, letterlijk :p

5. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ik denk keertje kan geen kwaad
    Indd als je lippenstift gebruikt krijg je ingrediënten ook zelf binnen.
    Hangt ook van merk betere merken letten op parabenen etc en wat goedkopere niet. Maar dat is pas bij langdurig gebruik kan wat bij volwassene nou ja net zo goed als creams, oogschaduw etc dus ik zou mij geen zorgen maken is namelijk geen bleek of wasmiddel

6. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Poeh dat zou pas erg zijn zeg
    Had t nu al ni meer..
    Bedankt voor jullie reacties, lief!

Ze had t ook over minimaal 75 gram

Deel Deze Pagina