Iemand ervaring met BABY SWIMMER ZWEMBAND ?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door poehbeertje, 30 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poehbeertje

poehbeertje Actief lid

12 jun 2012
    187
    0
    0
    Dat is dus ook de reden dat hij en.ik beide lekker onder water kunnen maar Idd het ziet er beetje eng haha

2. poehbeertje

poehbeertje Actief lid

12 jun 2012
    187
    0
    0
    Omdat.hij en ik dan samen met ons lichaam en warm water kunnen

3. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Je wilt gewoon dat ding halen. Ik geef net een hele goede oplossing. Als jij die band wilt kopen lekker doen.

4. poehbeertje

poehbeertje Actief lid

12 jun 2012
    187
    0
    0
    #24 poehbeertje, 30 jul 2013
    Laatst bewerkt: 30 jul 2013
    Het is niet omdat jij dat goeie oplossing vind ik dat ook moet vinden want voor mij en me kindje is die oplossing dus niet handig. Buiten dat vraag ik na ervaringen goeie en slechte zodat ik erover na kan denken. En niet na andere oplossing die dus niet handig is voor mij .Dus ik ben er nog niet uit.

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
  6. poehbeertje

poehbeertje Actief lid

12 jun 2012
    187
    0
    0
    Dankje wel ga ik even lezen

7. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Ik ken deze baby swimmer niet, maar wat ik me afvraag. Zou het niet belastend zijn voor die kleine nekjes?? Dat lijkt me zo zwaar voor die ukkies ;)

8. poehbeertje

poehbeertje Actief lid

12 jun 2012
    187
    0
    0
    Dat vroeg ik mij ook af Idd

9. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik zeg ook niet dat dit de oplossing is, maar misschien was dit ook wat voor jou. Niet dus. Hoeft ook niet

10. poehbeertje

poehbeertje Actief lid

12 jun 2012
    187
    0
    0
    Oke dan
    Heb gelezen moeilijk om te doen is in je eentje

11. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Sorry, wij begonnen KEIHARD te lachen toen we de foto zagen. via google zie je trouwens echt hele kleine baby's ermee zwemmen.

Ik zou toch eerder gaan voor de, Swimtrainer “Classic”.

12. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook de rode swimtrainer en die is echt super. Hij zwemt echt zelf vooruit en opzij.

Ik vind dit ding eruit zien als zo'n lampekap bij een hond om z'n kop...

Maar is het niet lekker dat jij onderuit ligt in bad en je zoontje gewoon lekker bij je op de borst en alleen zijn hoofdje boven water? Dat lijkt mij het ultieme genieten en was voor mij een reden om naar het bubbelbad te gaan in het zwembad (geen bad thuis)

13. poehbeertje

poehbeertje Actief lid

12 jun 2012
    187
    0
    0
    Ja dat is lekker maat zoals ik al eerder uitgelekt heb kan ik dan niet meer overeind komen met hem en zo trainer is te groot

14. yps

yps Lid

17 apr 2012
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    In Azië gebruiken ze deze bandjes heel veel. Je kan daar zelfs in een winkelcentrum je baby in een badje doen met zo'n bandje. Wat ik er van zie in de filmpjes vinden de baby'tjes het heerlijk, ze kunnen zich helemaal vrij bewegen in het water. Ik weet niet hoe het zit met dat nekje... Kijk inderdaad eens op youtube onder het zoekwoord babyswimmer of babyswimming china.

15. Storm

Storm Niet meer actief

'k vind dit heel veel lijken op die zwemkragen die we op mijn vorige werk hadden voor mensen met een meervoudige beperking en epilepsie. Om het hoofd boven water te houden als ze een toeval zouden krijgen.
    Voor een baby thuis in bad vind ik zo'n band/ring wel erg overdreven.

16. Storm

Storm Niet meer actief

Haha, nou daar zou ik na vanavond geen vertrouwen meer in hebben. Ze lieten in het nieuws een chinees zwembad zien: overbevolkt. Echt hutje mutje en allemaal in een zwemband oid om maar een beetje af te kunnen koelen. Maar dit is wel heel erg off topic.

17. poehbeertje

poehbeertje Actief lid

12 jun 2012
    187
    0
    0
    Nogmaals ik zocht naar ervaringen niet.naar meningen ik kan niet alleen uit bad komen met kindje vandaar dit een oplossing.leek tog lekker te baderen met hem....... maar heb al besloten niet te nemen want schijnt erg moeilijk te wezen die in je eentje om te doen

18. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    dan zou ik toch voor zo een badstoeltje gaan. ookal zitten ze dan niet helemaal onder water, mijn zoontje vindt het echt geweldig!!

19. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Maar hoe zwaar is jouw baby dan dat je dat niet kan ? Of heb je lichamelijke klachten ?

Misschien toch mijn manier proberen. Bad helemaal vol laten lopen. Stoeltje in handbereik zetten. Lekker baderen. Klaar = bad groot en deels leeg laten lopen. Stoeltje in bad zetten en dan baby in bad. Kan jij er gewoon uit.

20. poehbeertje

poehbeertje Actief lid

12 jun 2012
    187
    0
    0
    Mijn baby is 7 kilo maar ik kan zelf niet zo makkelijk uit bad komen Idd en dus helemaal niet samen met hem. Daar komt bij dat mij bad nog eens heel onhandig is ingebouwd voor een stoeltje binnen handbereik te hebben maar is beetje lastig uit te Lechen

Deel Deze Pagina