Na maandelang research zijn wij er min of meer uit dat we straks (met het oog op een vierde en misschien zelfs vijfde kindje) het liefst een Citroën C8 gaan uitzoeken....... Althans, zo denken we er nu over! Er zijn al veel modellen de revue gepasseerd die het om de een of andere (kleine of grote) reden niet gaan worden.. Zo komen er absoluut geen: - Renault (Grand) Espace (teveel elektronica, hebben we nu ook -> nooit meer weer) - Chrysler (grand) Voyager (te zwaar -> wegenbelasting) - Hyundai Satellite (enkel op benzine en we vinden ze te oud) - Opel Vivaro/Renault Trafic/...... (slag TE groot en probleem idem als Chrysler) - Seat Alhambra (onbetrouwbaar..... so we heard) - Opel Zafira (te smal) - Peugeot 806 (ideaal, maar lelijk..) - Ford Galaxy (heb iets tegen die auto, vraag me niet wat) Dus vandaar dat we momenteel blijven hangen op een C8.. Of hebben jullie betere ideeen? Liefs
Een Hummer2 Nee ik vind een toyota Avensis (verso geloof ik) zelf op zich wel een mooie auto. Ik zal even denken
Een redelijk onbekende auto maar ruim is de Opel Sintra. Volgens mij de voorganger van de Zafira, wel een oud type.
Ik zit nu even naar die Toyota te kijken; mooie auto! En Toyota is ook heel betrouwbaar, toch.....? Wij willen sowieso een auto van maximaal 5 jaar oud, dus denk dat die Sintra afvalt, maar toch bedankt voor de suggestie! Liefs
Jup, toyota is 1 van de meest (motorisch) betrouwbaarste auto's. (en helaas nee, ik rij zelf geen toyota, alleen op mn werk)
Die Toyota lijkt me veel smaller dan de C8..! Of ligt dat aan mij? Weet iemand of er bij die auto drie zitjes naast elkaar passen? Liefs
Peugeot 4007 is ook een mooie auto, wel erg robuust en groot maar wel mooi (vind ik). Daarin heb je mogelijkheid tot het zetten van 2 stoelen 'in de achterbak', 7 zitplaatsen dan in totaal . Ik weet trouwens niet of het benzine/diesel is en ook niet of hij zuinig is. Maar dat laatste zal wel niet.
Die hebben wij laatst ingeruilt. Ik zou hem geen 2e keer nemen. Nadat wij die hadden gekocht kwamen we er nml achter dat deze niet erg lekker door de veiligheids testen kwam...Heb liever een kreukel zone dan dat IK de kreukelzone ben Verder heeft hij erg goed gereden ook al was het al een tamelijk oude auto en zijn we opgelicht met de kilometerstand (bleek later dat het een taxi is geweest en dat hij maar liefst 3 x terug gedraaid is!)
Breek me de b*k niet los...... Wij hebben onze portie cartrouble ook gehad.. Weet wat het is........ *KNUF!* Liefs
Grijns, dat je dat over het hoofd hebt gezien.....! 52000 euro..! *FAINT* Maar inderdaad, mooi is-ie zeker! Liefs
Ik heb er niet eens na gekeken, ik heb hem alleen gezien en weet dat er 7 plaatsen zijn als je die achterstoelen erbij zet/telt. Maar zijn idd wel een hoop centjes . Succes verder met de zoektocht, ik geloof dat alle andere 7 zitters al wel in jou eerste rijtje stonden.
Wil je een betaalbare 7-zitter, dan kun je eens kijken naar een Dacia Logan MCV, in Nederland een beetje onbekend merk nog, maar het zit helemaal vol met Renault onderdelen, dus zal wel goed zijn.
Ik ken ze, maar ten eerste vertrouw ik ze niet (juist omdat het vol Renault-onderdelen zit.......) en verder is het een van de lelijkste auto's die ik ooit gezien heb.....! Maar bedankt voor het meedenken! Liefs
Wij hebben vier kinderen en een Hyundai Santa Fe van een jaar oud. Er passen drie stoeltjes op de achterbank. En dan natuurlijk zijn er nog twee zitplaatsen achterin. Ik vind het een mooie auto en vind hem lekker rijden. We hebben er nog geen problemen mee gehad!
Da's ook een leuke auto..! En als we niet te moeilijk doen ook nog wel enigszins betaalbaar...... Dit is zeker een optie! Thanks! Liefs
Hier een Seat Alhambra, heb hem nu 3 jaar en nog nooit problemen mee gehad. Ik heb 3 kinderen en ook deze auto is lekker ruim, rijdt goed en zit goed. Heb deze zeker niet als onbetrouwbaar ervaren, op een lekke band na en ervaar dit nog steeds niet.
Ik zou voor de Zafira gaan, mijn ouders hebben er zo een en die rijden super. ook veel ruimte erin. Mochten wij een ruimere auto nodig hebben met de tijd gaan wij zeker voor de Zafira.
Ik had voor mijn werk een touran, deze heb je ook als 7 zitter! 2 extra plaatsten die je kan opklappen in achterbak, erg fijne auto! Veen opbergruimte erin!