Vanaf welke maat vinden jullie kruidvat luiers fijn om te gebruiken? Hebben hier maat 1 geprobeerd maar daarin lekte ze steeds door, dus toch weer pampers gaan gebruiken. Ik heb wel gelezen dat kruidvat vanaf een bepaalde maat wel net zo goed werken als pampers, dat zou wel fijn zijn want ze zijn toch een stuk goedkoper!
Ik ben net begonnen. Maat 4. Hij lekt niet door, maar ik vind de luiers erg stug. Net papier... Als het niet went ga ik weet terug naar pampers...
Hier vanaf maat 1. Sinds deze week doorlekken dus nu over naar maat 2. Klopt ook wel want meneer weegt bijna 5 kg. Ga nu trouwens weer Pampers halen omdat deze op de kv voordeelkaart in de aanbieding zijn
Ik heb maat 4 liggen van kruidvatluiers maar vind ze alleen goed voor de nood,als de pampers op zijn Ik vind ze stugger dan de pampers ook al zijn ze goedkoper. Als je kruidvatluiers gewend ben vanaf maat 3 zijn ze minder stug.
Ik gebruik van het begin af aan al kruidvat (en heel soms pampers). Het is een beetje een kwestie van proberen, de ene zweert bij kruidvat, de ander bij pampers, en een volgende weer bij een ander merk.
Vanaf geboorte, had ook proefverpakkingen pamper maar dat werkte bij ons niet. Zal denk ik ook aan het postuur van je kindje liggen of ze wel of niet fijn zitten qua pasvorm en idd op het juiste moment overstappen naar een andere maat!
Vanaf het begin... eerst een pak pampers maar daar kreeg hij uitslag van, daarna meteen geswitched naar Kruidvat luiers. Ze zijn inderdaad wat stugger, maar dat went! Als ik hem nu een Pamper omdoe vind ik het soepele daarvan gewoon irritant En zoontje heeft nergens last van met Kruidvat luiers. Ik zweer erbij.
Wij hebben kv luiers gebruikt tot maat 3, daarna overgestapt op AH luiers. Die vallen wat beter op het lichaam van ons ventje.
Ik heb nu maat 4 kv luiers, maar zodra dit pak op is weer terug naar pampers! Brrr wat stinken die dingen zeg. Ik ben steeds aan het checken of ze gepoept heeft.
Hier vamaf maat 1 en nu 4 voor overdag en 4+ voor de nacht. Maar ze drinkt niet al te best. Nog nooit echt een doorlekprobleem gehad wel nat waardoor ze te vroeg wakket was
Hier lekte mn mannetje bij mt 1 ook door! Die periode hebben we pampers gebruikt en vanaf mt 2 kruidvat, sinds dien alleen maar kruidvat!