Vanaf welke maat kruidvat luiers?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MiekF, 20 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiekF

MiekF Actief lid

5 dec 2011
    209
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vanaf welke maat vinden jullie kruidvat luiers fijn om te gebruiken? Hebben hier maat 1 geprobeerd maar daarin lekte ze steeds door, dus toch weer pampers gaan gebruiken. Ik heb wel gelezen dat kruidvat vanaf een bepaalde maat wel net zo goed werken als pampers, dat zou wel fijn zijn want ze zijn toch een stuk goedkoper!

2. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.469
    4.920
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik ben net begonnen. Maat 4.
    Hij lekt niet door, maar ik vind de luiers erg stug. Net papier...
    Als het niet went ga ik weet terug naar pampers...

3. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Hier vanaf maat 1. Sinds deze week doorlekken dus nu over naar maat 2. Klopt ook wel want meneer weegt bijna 5 kg.
    Ga nu trouwens weer Pampers halen omdat deze op de kv voordeelkaart in de aanbieding zijn :D

4. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Ik heb maat 4 liggen van kruidvatluiers maar vind ze alleen goed voor de nood,als de pampers op zijn ;)
    Ik vind ze stugger dan de pampers ook al zijn ze goedkoper.
    Als je kruidvatluiers gewend ben vanaf maat 3 zijn ze minder stug.

5. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Ik gebruik van het begin af aan al kruidvat (en heel soms pampers).
    Het is een beetje een kwestie van proberen, de ene zweert bij kruidvat, de ander bij pampers, en een volgende weer bij een ander merk.

6. Lentes

Lentes Niet meer actief

Vanaf geboorte, had ook proefverpakkingen pamper maar dat werkte bij ons niet.

Zal denk ik ook aan het postuur van je kindje liggen of ze wel of niet fijn zitten qua pasvorm en idd op het juiste moment overstappen naar een andere maat!

7. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Vanaf het begin... eerst een pak pampers maar daar kreeg hij uitslag van, daarna meteen geswitched naar Kruidvat luiers. Ze zijn inderdaad wat stugger, maar dat went! Als ik hem nu een Pamper omdoe vind ik het soepele daarvan gewoon irritant:D En zoontje heeft nergens last van met Kruidvat luiers. Ik zweer erbij.

8. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Vanaf de geboorte af aan al Kruidvatluiers gebruikt, ben er erg tevreden over.

9. Linana

Linana Niet meer actief

Wij hebben kv luiers gebruikt tot maat 3, daarna overgestapt op AH luiers. Die vallen wat beter op het lichaam van ons ventje.

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hier ook vanaf de geboorte Kruidvat luiers.
    Bevallen uitstekend.

11. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Ik heb nu maat 4 kv luiers, maar zodra dit pak op is weer terug naar pampers! Brrr wat stinken die dingen zeg. Ik ben steeds aan het checken of ze gepoept heeft.

12. wondertjes1992

wondertjes1992 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    hier gaan gebruiken vanaf maat 4+

13. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Hier vamaf maat 1 en nu 4 voor overdag en 4+ voor de nacht. Maar ze drinkt niet al te best. Nog nooit echt een doorlekprobleem gehad wel nat waardoor ze te vroeg wakket was

14. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Hier lekte mn mannetje bij mt 1 ook door! Die periode hebben we pampers gebruikt en vanaf mt 2 kruidvat, sinds dien alleen maar kruidvat!

Deel Deze Pagina