Ik baal als een stekker. Ik heb gisteren bij de media markt een nieuwe compact camera gekocht. Oude valt elke keer uit. Ik wou eigenlijk daar niks kopen maar na een half uur genegeerd te zijn bij de BCC en ja had om hulp gevraagd, ben ik maar naar de mediamarkt gegaan. Spijt spijt spijt,nu kan ik dus terug, en ze staan daar zo bekent dat ze zo moeilijk doen met defecte apparaten. Ik heb toch gewoon recht op een apparaat dat werkt. Staat op de bon dat ik alleen kan ruilen als de verpakking dicht is..... Heb je natuurlijk open gemaakt om op te laden. Ik heb zo'n voorgevoel dat ik me morgen niet in kan gaan houden als ze zeggen dat ze het zullen opsturen. Heb dat ding nodig. Ben 38wk zwanger. En zou toch wel handig zijn als er goede fotos gemaakt kunnen worden als ze geboren word. Iemand goede ervaringen met producten ruilen?
Moeilijk bij de MediaMarkt? Nog nooitgehoord, ze nemen daar volgens mij alles klakkeloos retour. Maar goed. Jij hebt recht op een deugdelijk product. Dat heb je niet gehad dus zijn ze verplicht het om te ruilen tegen een andere!
Hier ook juist goede verhalen over mediamarkt. Gewoon terug gaan! Ps misschien ligt het aan 'jouw' mediamarkt. Welke ben je geweest?
In Son. Ekkersrijt. Ik kom er dus nooit omdat vrienden dat altijd zeggen. Hmmm die l#llen dus maar uit hun nek. Nou jullie geven me wel goede hoop. Sta er morgen om 10.00voor de deur.😜
Hier ook nooit problemen met de Mediamarkt. Maar het kan zijn dat ze het willen opsturen, omdat zij daar dan weer recht op hebben. Geef het in dat geval even aan daat je de camera juist gekocht hebt om de eerste seconden van je kindje vast te leggen en dat dat ieder moment zo ver kan zijn. Wie weet helpt dat wel een beetje. Maar ik ga er nu even vanuit dat ze niet moeilijk zullen doen hoor! Laat je weten hoe het is gegaan?
Hier hele goede ervaringen ook bij de mediamarkt. Problemen met WiFi. Had overal even printscreens van gemaakt, en kreeg gewoon een nieuwe (iPad air) mee na controle. Zijn erg vriendelijk altijd (bij ons in de buurt dan ) Maar wel irritant om terug te moeten succes morgen!
Ik heb het met een strijkijzer meegemaakt bij Mediamarkt. Die werd gewoon voor een nieuw exemplaar geruild. Je mag een product bekijken en op je koop terugkomen.
Hier een ex klantenservice medewerkster van de Media Markt! Het is heel afhankelijk van de situatie en welk merk. Normaal gesproken als een product binnen twee weken duidelijk een defect vertoond want de klant niet veroorzaakt kan hebben dan word hij mits er schade aan het toestel zit omgeruild. Je hebt ook wel is klanten die bijv een autoradio terug willen brengen maar de doos niet meer hebben en serieus heel het product onder de krassen de draadjes al gestript etc etc. Daar kunnen we niks meer mee als je het dan wilt ruilen. Anderzijds als hij defect is word het afhankelijk van het merk opgestuurd ter reparatie of er zit een credit op. Welk merk camera heb je gekocht? De merken waar een credit om zit worden namelijk dus sowieso altijd omgeruild. Normaal gesproken word je wel gewoon goed geholpen hoor vind ik zelf... met sommige producten is het alleen moeilijker geregeld en daarnaast bij sommige gevallen de staat van t product ook belangrijk. Als je soms ziet hoe sommige producten er na een week uit zien.... die kunnen niet omgeruild worden ook omdat het dan lastig te bewijzen is of het product niet deugd of dat de schade zelf is toegebracht. Maar uit jou verhaal haal ik dat niet dus ik verwacht niet dat ze moeilijk doen. Neem inderdaad wel je bon mee en de verpakking incl alle accessoires! Succes morgen!
Hier altijd gezeik met die winkel. Kocht er nooit meer wat. Ze sturen het hoogst waarschijnlijk op voor je geld terug krijgt of een nieuwe. Maar welke telefoon heb je. De iPhone maakt mooiere foto's dan ee gemiddelde compact camera namelijk. Wij hebben ook alles met de telefoon gefotografeerd en het zijn echt prachtige foto's. Als je dit niet wil kun je eventueel een geboorte fotograaf inhuren.
Een defect product terug brengen is geen ruilen natuurlijk, dus die vlieger van geopende dozen gaat echt niet op. Als je iets koopt heb je er recht op dat het doet waar het voor bestemd is. Bij een defect, zeker direct na aankoop, moet de verkoper dit gewoon terugnemen of repareren. Ik kan me niet voorstellen dat MM daar moeilijk over zal doen. En zo ja, direct de manager optrommelen als je daar bent.
Ik heb een Sony HSC-HX60 gekocht. Enige wat ik er mee heb gedaan is batterij er in gestopt en aan de oplader gelegt. Heb alles weer metjes terug in het doosje gestopt. Kunnen ze het zelf testen. Hij doet niks. Niet via stopcontact en ook niet via de conputer.
Wij gaan daar ook vaak heen en eigenlijk nog nooit problemen gehad om iets te ruilen. Gewoon terug gaan dus! Je hebt recht op iets dat werkt. Succes!!
Hier ieder keer goede ervaringen gehad. We kregen zelfs een nieuwe laptop van ze toen we aangaven dat de info op de doos niet klopte met de inhoud.
Hier ook altijd slechte service bij de mediamarkt hoor. Ik kom er echt liever niet, tenzij het voor simpele (goedkope) dingen is. Had een telefoon die binnen 2 weken om de haverklap uitviel. Met heel veel moeite, heel veel tijd en energie hebben ze hem opgestuurd. Maar eigenlijk was dat al te veel werk. Laatst zijn we opzoek gegaan naar een laptop en mijn man wou bij de media markt kijken, nou ik koop dat daar echt niet! Uiteindelijk bij een ander zaakje geweest, bleek na een ruime week de 2e harde schijf niet te werken. Dus met laptop terug, zij hebben het getest en ipv laptop op te sturen hebben ze hem open gemaakt, nieuwe (gelijkwaardige) harde schijf erin en opnieuw getest of deze het wel deed. En dan nog excuses aanbieden omdat het wat langer duurde! Nou voor die service betaal ik graag die 3 tientjes extra.
Ooit een pc gekocht die direct kapot was. Je verwacht als die direct bij aankoop kapot is dat ze hem gewoon omruilen maar nee moest gerepareerd worden, wekenlang pc kwijt en geen vervanging, krijg je hem terug en weer kapot en dat 3x over. Na 3x repareren alweer maanden verder en geld terug deden ze niet aan, alleen andere uitzoeken met geld bijleggen... Weet niet of nu nog zo is maar hier legden ze in verleden gebruikte of defecte producten gewoon terug in schap zonder na te kijken. Nieuwprijs betalen voor een camera en dan staan er tientallen foto's van de vorige gebruiker op...
Aan de hand van deze informatie verwacht ik dat ze hem gewoon gaan omruilen voor je en je geen gekke dingen gaat meemaken. Vaak zijn de slechte verhalen die je hoort verhalen die twee kanten hebben. Tenminste dat was bij ons echt zo. Laat je nog even weten hoe het is afgelopen? ☺️
Nou ik was als eerste aan de beurt. Heb aan 3 mensen uit moeten leggen wat het problerm was. En omdat hij nog maar 2 dagen mijn eigendom was kreeg ik gelukkig toch een nieuwe mee. Gelukkig deden ze niet heel moeilijk maar duurde wel een beetje lang. Ze hebben echt met 3 mensen staan kijken. Boekje erbij. Maar goed. Bijna 45 min verder heb ik er 1 die het doet en ligt nu aan de oplader. Ons kleintje zal fotos hebben van der geboorte. Hahahhaa