verschil new born en baby dry luiers?

Discussion in 'De babyuitzet' started by echie, Apr 14, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. echie

echie Lid

Sep 9, 2008
    91
    0
    0
    wat is het verschil ?

zoon van 3 maanden 5,6 kilo draagt new born maat twee en heb als kraamkado baby dry maat twee gehad deze zitten ook goed.
    maar weet nu niet zo goed het verschil tussen beide en weet dus niet wat ik ga kopen
    heb nog een bon van 3=2 betalen
    weet iemand het verschil?

2. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Het schijnt dat de new born iets beter de dunne borstvoeding ontlasting kan opvangen.
    Baby dry vangt wat meer plas op heb ik het idee.

3. Nathalie47

Nathalie47 Actief lid

Dec 7, 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Belgie - Oost-Vlaanderen
    Idd das volgens mij ook het verschil.
    Mijn kinderen hebben beide BV gekregen en hadden dus van die gezellige slappe kak luiers maar toen ze 3 maanden waren gebruikte ik de Baby dry of active fit ipv de newborn al. veel verschil heb ik niet meer gemerkt.

4. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

babydry is goedkoper en kan wel tot 12 uur lang de plas ophouden, dus na 12,5 uur lekt hij hihi

voor snachts vind ik het prima dat ze zo droog blijven maar overdag verschoon ik haar toch standaart om de 3 uur, en vaker als nodig is

5. Maaike1982

Maaike1982 Actief lid

Jul 7, 2008
    318
    0
    0
    Journaliste
    Amsterdam
    Mijn zoon van 6 maanden krijgt nog altijd de new born nr. 3.
    Hij heeft altijd van die dunne poep, bij de baby dry heb ik veel vaker lekkage. Maar ik gebruik de goedkopere luiers overdag als ik thuis ben, en als ie een hele tijd niet heeft gepoept en 's nachts de new born, want die zijn veel duurder.
    Mijn dochter geef ik 's nachts ook de new born nr. 3.

Share This Page