Ik zit er even doorheen :(

Discussie in 'De bevalling' gestart door Elleke, 11 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Dag meiden, mijn eerste zwangerschap ben ik bevallen op 40+4, mijn tweede zwangerschap begon op 38+2. Inmiddels ben ik vandaag precies 40 weken zwanger en helaas ben ik niet zoals de vorige keer eerder bevallen dan de 40 weken. Ik zeg helaas, want op dit moment zit ik er even doorheen, kennis van ons kreeg deze week te horen ongeneeslijk ziek te zijn, heb deze zwangerschap al 3 keer bij de tandarts gelegen, kiezen noodgedwongen laten trekken en één keer boren -> knapt me net opnieuw een kies af en ik heb me toch een pijn! Heb net even flink gehuild, want moet ik nu wéér naar de tandarts? :(
    Daarnaast ben ik vreselijk verkouden en hoor ik bijna niks! Allebei mn oren zitten ineens van de één op andere dag potdicht.. Afgelopen woensdag moest ik naar het ziekenhuis voor een té hoge bloeddruk, 2 uur aan de CTG, maar waarschijnlijk soort van witte jassen syndroom, en spanning van kennis, want mn bloeddruk zag je zakken per minuut. Gelukkig was alles goed!
    En nu de mensen in mijn omgeving; ben je nog niet bevallen?, straks moet je worden ingeleid (wil zo graag thuis bevallen), voel je nog niks, nou, kleine uk zit vast nog wel even! Pff, ik zit er op dit moment even helemaal doorheen en wilde even klagen.. Wat ik met dit topic wil bereiken, even geen idee, maar ik heb even fijn mijn hart luchten, dank jullie wel!

2. sportmeisje

sportmeisje Actief lid

8 sep 2014
    271
    246
    43
    Hoi,

Alles bij elkaar, snap ik dat je er doorheen zit!!
    Kun je morgen niet met spoed bij tandarts terecht? Is ff klote, maar bevalling afwachten en daarna mss nog wel erger....
    Strippen nog een idee voor je?

Heel veel sterkte nog even deze laatste dagen !!

3. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Die laatste loodjes zijn echt zwaar. :(
    Ik kan je niks anders dan sterkte wensen en hopen dat de bevalling snel begint.

4. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Sterkte! Ik kan je hand schudden helaas :(

*Klaag modus aan*
    Heb last van bekkeninstabiliteit, mijn neus zit al een half jaar verstopt en ik slaap niet langer dan 2 uur aan een stuk dus ben helemaal op! Dat en vandaag te horen gekregen dat mijn oma deze week hoogstwaarschijnlijk komt te overlijden. Ze woont bijna 3 uur hiervandaan en ik ga het niet riskeren om er heen te gaan.... mijn eerste bevalling duurde geen 5 uur namelijk.... kan geen afscheid nemen en ook niet naar de begrafenis :cry: ook al is de oma die ik kende er al lang niet meer (zware altzheimer) dit doet pijn....

Nu de bevalling dichterbij komt had ik geregeld dat mijn oudste de weekenden bij opa en oma gaat logeren tot de baby er is..... dat gaat dus niet door de omstandigheden met oma ... Ik vind mijzelf erg egoïstisch klinken maar ik zit er doorheen en deze vooruitzicht is mij even te veel! Dikke, dikke tranen vanavond dus....:cry:

Ach alles komt goed maar op dit moment ben ik er echt even klaar mee!!!

*Zo, klaag modus uit.*

5. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
  6. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Dankje wel,vannacht bij de huisartsenpost gezeten, zo'n oorpijn, bleek ik een dubbele oorontsteking te hebben! :( Hoe kan ik ooit zo bevallen?:(:(

7. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Jij ook sterkte! :(

8. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Oma is helaas overleden vandaag..... :cry:

9. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Heel veel sterkte :cry:

10. tasha

tasha Actief lid

21 jul 2012
    355
    114
    43
    NULL
    NULL
    heel veel sterkte! misschien kan je op je eigen manier thuis een soort van afscheid nemen op het tijdstip van de begravenis...

ooronsteking is zo pijnlijk! heb je er iets tegen gekregen? ik snap dat je denkt zo kan en wil ik toch niet bevallen! ik kan je alleen maar aanraden blijf zo veel mogelijk in je bedje lekker veel uitrusten en uitzieken en misschien hopen dat die kleine nog even een paar dagen gaat wachten tot dat jij wat op kracht bent gekomen,

liefs tasha

Deel Deze Pagina