Wij zijn online aan het zoeken naar een ronde eettafel en nu kwamen we uit op de tafel van het plaatje, maar hij is 105 cm doorsnee. Nu denk ik dat dat wel erg klein is maar ik ben benieuwd of iemand hier deze tafel heeft en kan vertellen hoe de grootte bevalt.
Niet helemaal te vergelijken maar misschien heb je toch nog wat aan m'n info. Wij hebben een ronde tafel van 130cm. doorsnee. Daaromheen staan 4 gewone stoelen en 2 kinderstoelen (1 van Ikea en 1 vergelijkbaar met de TrippTrapp). In de praktijk worden 2 gewone stoelen plus de kinderstoelen gebruikt. Voor het ''fijne'' zou er eigenlijk 1 gewone stoel weg moeten (als in: nu is het een beetje een puzzel met de stoelpoten). Qua tafeloppervlak: ik vind dit wel echt het minumum. Wij hebben standaard onderzetters, een wc-rol, snoetenpoetsers en een kaarsje op tafel staan. Niet echt heel veel dus, maar toch moet ik iedere avond, voor het tafel dekken, alles echt naar het ene 'hoekje' van de tafel schuiven waar niemand zit.
Ik had trouwens gewoon de tafel uitgemeten in de woonkamer evt kan je kranten hiervoor gebruiken. En dan ook stoelen gebruiken. Dan merk je gelijk of het goed past
Update: We zijn gisteren maar gewoon gaan kijken bij Ikea zodat we zelf konden zien hoe groot hij is en het viel ons erg mee. We zijn natuurlijk ook maar met zn tweeën en stel dat er een kleintje bij komt past het ook nog makkelijk. Daarna zou het wel krapper worden idd, maar tegen die tijd ben ik toch al op deze tafel uitgekeken dus dan zien we wel weer verder We hebben hem dus gekocht! Kunnen we eindelijk aan tafel eten