Deel het! Ben super benieuwd wat jullie te plaatsen hebben.. Mag over van alles gaan, iets wat je kracht gegeven heeft in een moeilijke tijd? Een uitspraak, dat je nieuw inzicht gegeven heeft? Kom maar op!
Wij hebben op de slaapkamer de volgende tekst op de muur. "Enjoy the little things One day you look back and realize they were the big things"
Deze heeft mij geholpen toen ik mn fulltime baan op wilde zeggen om fulltime moeder te worden: If you're brave enough to say "goodbye" Life will reward you with a new "Hello" en daarbij zegt mijn avater ook genoeg toch! Voor als die te klein is, er staat: "You can't scare me, I'm a mom! I've seen it, smelled it, heard it, changed it, cleaned it and I will do it all over again!"
Liever spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, als spijt hebben van dingen die je toch maar niet gedaan hebt
Als een moeder zegt dat het kind koorts heeft, dan heeft het kind koorts, ook al zegt de thermometer van niet.
Oja, mijn onderschrift ook nog! En deze: Je kunt beter een nachtje slapen over wat je wilt doen, dan wakker liggen over wat je gedaan hebt.
Loslaten is niet afzien van of neerleggen bij... Het is de moed hebben om de waarheid te laten geschieden.
Nieuw inzicht dankzij Oprah (ja ja, hoe afgezaagd!) Als iemand je laat zien wie hij werkelijk is, geloof hem dan de eerste keer!
Dit gedichtje haalt me er altijd weer bovenop; [FONT="]Hoeveel pijn kan een hart verdragen, Hoeveel ellende kan je doorstaan, Hoeveel rampen, tegenslagen, Hoeveel klappen kan je aan, Hoeveel leed kan je alleen verdragen, Hoe dapper moet je kunnen zijn, Om geen mens te laten merken, Dat je hart breekt van de pijn, Hoeveel dromen moet je laten varen, Hoe sterk moet je op je benen staan, Om jezelf vertrouwen te bewaren, En je niet totaal te laten gaan, Hoeveel tranen moet je laten vloeien, Voor de aller diepste wonden genezen, En de liefde nog een keer kan bloeien, In een hart dat veel geleden heeft.[/FONT] Mis nooit iemand uit het verleden er is altijd een reden waarom ze de toekomst niet hebben gehaald.