Hallo Ik ben nu 29weken zwanger en heb sinds vanmorgen echt de hele dag al harde buiken Nu heb ik wel vaker harde buiken maar die komen en gaan dan weer weg Nu krijg ik die harde buiken en die blijven dan heel lang hangen wel 15/30min of nog langer!!En al echt de hele dag!!Dus heb vandaag ook niks gedaan kon ook niet. Wie herkent dit??Is dit normaal of moet ik me zorgen maken?? Bij de eerste lag ik al met 28wkn in het zkh we hebben nu al een week langer gered dat willen we ook graag zo houden Sta wel onder strenge controle hoor. Liefs Emni
Ik zou zeker gaan bellen! 2 dagen geleden had ik t ook, wel minder lang, maar bmm was al een beetje verweekt.. Misschien is het niks, maar zou voor de zekerheid bellen!
Bedankt voor de reacties!! Ik moet maandag weer naar gy en krijg van te voren een echo.. afgelopen week was de bmh nog goed dus ben nog wel een beetje rustig eronder. Op het moment valt het mee Ja weet het allemaal excuses maar ik wil ook niet elke week bellen naar zkh had v/d week gebeld omdat ik al 2 weken erge buikpijn had maar de vk die ik aan de tel had zei dat ik weer moest bellen als ik terugkomende harde buiken had die ik weg moest puffen dus met andere woorden : weeen Was hierna een beetje pissig dacht ik bel toch niet voor niks en met mijn achtergrond moest ik van de gy wel bellen als er iets was dus... Nu wil ik dus niet weer bellen en aangezien ik maandag weer naar mn eigen gy moet wacht ik maar af.. Kijk morgen eerst nog wel even aan.. In elk geval wel bedankt voor de reacties liefs Emni
hier t zelfde; langdurig een harde buik, niet om de zoveel minuten of wat maar gerust 30 min tot wel 2 uur continue....maar niet de hele dag door en soms ook een dag niet...heb daarom ook niet gebeld met de vk....in mijn geval denk ik ook omdat het komt omdat het de derde is...maar met jouw voorgeschiedenis zou ik denk ik toch wel ff bellen morgen?!