Normaal gezien gebruik ik ze al een aantal maanden en dat gaat gewoon goed, hij knalt met een dikke 2de streep dan en dan weet ik dat me LH piek is geweest dus ei aan zit te komen, nu heb ik de afgelopen 3dagen getest maar allemaal negatief of een tuurstreepje of omo wit. Normaal gezien test ik later weer, maar nu voel ik vandaag DUIDELIJK mijn eisprong . Maar ik heb helemaal nog geen positieve ovu test gehad hoe kan dit?? Iemand enig idee en of ik alsnog kan testen en die dan wel positief is? Alvast bedankt weer p.s. gisterochtend geklust en ik wil vanavond ook proberen als man van nachtdienst thuis komt haha zijn we dan nog optijd?
Mag ik vragen wat je precies gevoeld hebt? Ik meende namelijk ook altijd mijn eisprong te voelen. Door onderzoeken in het ziekenhuis ben ik er echter achter gekomen dat hetgeen ik voelde niet de eisprong was, maar juist het groeien van de follikels! Het grote risico dat je loopt om er maar van uit te gaan dat je je eisprong voelt, is dat je op de verkeerde momenten gaat klussen! Mijn advies? Door blijven testen met je ovutestjes. Gezien de lengte van jouw cyclussen kan je eisprong nog komen. Op basis van een cyclus van 28 dagen kan je ei zelfs nog op dag 18 springen. Zie net dat je in Assen woont. Ik ook
Ik voelde, zoals eigelijk elke maand een zeurende pijn in me linker lies die uitstraalde naar me been op een gegeven moment zo pijnelijk dat ik echt moest blijven zitten als ik ging staan of lopen dan deed het nog meer pijn. p.s. het klopt wel met mijn ei denk ik want ik heb ook vruchtbaar slijm gehad gisteren en die komt altijd NA dat je ei gesprongen is heb ik begrepen. wat toevallig stadsgenootje
Nee, vruchtbaar slijm komt altijd VOOR je ei. De naam zegt het al VRUCHTBAAR slijm. Dat slijm helpt de zaadjes omhoog te zwemmen zodat ze klaar liggen als je ei springt! Zaadjes blijven ook langer leven in vruchtbaar slijm. Aan vruchtbaar slijm kun je juist zien dat je eisprong eraan komt!
oww goed dat je het zegt! vandaag dan nog ff aan de klus hahaha want ik had weer vruchtbaarslijm vanochtend maar helaas zijn me tests op dus ben benieuwd! dank je wel