Ik kreeg een paar weken geleden een brief in de bus waar ik me mee kon aanmelden. Dit heb ik gedaan en vandaag een brief dat ze een keer langs willen komen. Zijn hier mensen die het ook doen? En is het leuk en levert het wat op? En is het veel werk?
Ik scan nu een jaar. ik vind een van de voordelen dat je je heel bewust wordt can de prijzen. je denkt nog wel een keer extra na voor je iets weggooit. je spaart punten maar dat gaat niet echt snel.
Ik doe het al een aantal jaar ( denk nu 6 jaar of zo) Vind het erg leuk om te doen. hoeveel tijd kost het, ligt er aan hoeveel boodschappen je koopt
Je krijgt 100 punten per week Soms krijg je een mail waar je extra punten mee kan verdienen. Je kan sparen voor dingen, ik doe elke keer een vvv bon van 25. Dit heb ik na ongeweer 40 weken sparen.
Ik doe er ook aan mee, je spaart idd punten maar dat gaat niet snel. Hoeveel tijd het kost ligt aan jezelf. Ik doe 1x per week boodschappen bij 1 winkel. Dan scan je alle boodschappen en zet je erin hoeveel je had en wat ze kosten (per stuk) Duurt als je het een tijdje doet 5-10 min extra. Maar als je elke dag in verschillende winkels koopt is het wel wat meer werk...
Ik heb het een jaar of 2 gedaan maar vergat het in de haast steeds vaker toen ik moeder werd dus heb het opgezegd... had vrij veel punten die ik toen nog mocht uitgeven maar het lukt me niet om ze uit te geven want kan niet meer op mn account... foutje zeiden ze maar ze konden er niks aan doen.. beetje jammer was vrij veel waard!