iemand ervaring met contour body wrap?

Discussie in 'De lounge' gestart door erdtub, 21 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. erdtub

erdtub Actief lid

1 jul 2007
    133
    0
    0
    den haag
    hallo heeft er iemand ervaring met de contour wrap? Velen zullen zich nu afvragen wat is dit nou? ;) Je word ingewindeld met elastische windels welke gedrenkt zijn in een zeeklei oplossing , als volgt dat je toxische stoffen je lichaam verlaten , maar het belooft ook dat je na een behandeling zeker wel 15 cm kwijtraakt... :D

het wordt aangeraden voor :
    op plaatsen waar je moeilijk afvalt,
    verstrakt en verstevigt de huid na een zwangerschap of gewichtsverlies :D ,
    etc etc

ik wil deze behandeling graag doen omdat mijn buik maar niet weggaat na mijn bevalling :x , voorheen was ik 58 kilo en ben 163 cm lang , maar tijdens mijn zwngerschap was mijn eindgewicht 80 kilo , en nu weeg ik 62 kilo , de meeste kilos zijn weg en ik pas wel in mijn broeken maar die slappe buik zit me in de weg...

ik sport om de dag , loop veel , let op wat ik eet, doe buiktrainingen maar nee , niks helpt dus vandaar dat ik de bodywrap wil uitproberen , wie o wie heeft hier ervaringen mee?Graag zou ik het willen horen alvast iedereen bedankt!

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb het heeeel wat jaartjes geleden een keer gedaan. Het was erg lekker, je huid voelt heerlijk aan en ik ben wel wat cm kwijtgeraakt, maar ik denk dat de beloftes veel groter zijn dan wat het waarmaakt.

3. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    geen idee, ben erg benieuwd naar de antwoorden.En hoeveel het kost.

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Volgens mij is het meeste wat je verliest vocht, dus een blijvend resultaat lijkt me onlogisch.
    Je huid zal misschien wat anders aanvoelen erna, maar meer ook niet.

Je kan beter je huid masseren, dan wordt de doorbloeding beter. En door de betere doorbloeding zal je buik ook strakker worden.

5. erdtub

erdtub Actief lid

1 jul 2007
    133
    0
    0
    den haag
    het kost 100 euro per keer en er word 3 kuren aangeraden...maar bij een kuur krijg je denk ik korting

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik zou het niet doen tenzij je heel rijk bent en het je niet uitmaakt hoeveel het kost :D

Ik vond het het geld niet waard.

7. erdtub

erdtub Actief lid

1 jul 2007
    133
    0
    0
    den haag
    Manuela79

echt waar ? want heb namelijk al een afspraak staan voor de komende dinsdag...ja ben ook zo iemand die echt alles wil uitproberen,,,maar waarom vond jij het geld niet waar en als ik vragen mag wat was de reden dat je er naar toe was gegaan...alvast bedankt

8. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik hoorde van mijn moeder dat dit zo ontzettend lekker was en dat je er strakker van werd (zij heeft het ook betaald).

Het was ook erg lekker maar na een paar weken zaten die verloren centimeters er zo weer aan dus het is voornamelijk vocht wat het afdrijft.

Ik vond dus dat de prijs/kwaliteit niet in verhouding stond. Het is heerlijk voor je huid maar daar houdt het mee op. Ik geef liever 100 euro uit aan een dag naar de sauna met beautybehandelingen en een heerlijke lunch ;)

Deel Deze Pagina