Hoihoi! Wij hebben echt een super aanbieding gehad voor januari 2020, i know is nog heeeel ver weg . We moeten het nu al doorgeven, omdat anders het huisje niet op tijd gereserveerd is (vraag me niet waarom, ik heb geen idee). Nu is deze buikbaby tegen die tijd ongeveer 7 maandjes. Ik vind het heel lastig om vooraf te bepalen wat haalbaar is, maar we zouden dan voor onder de 2000 euro met 4 personen 2 weken in curacao zitten! Is toch wel een buitenkansje. Iemand ervaring met een (lange) vliegreis met een peuter van 2,5 en een baby van 7 maanden?
De vlucht naar Curaçao is een en al baby’s en kinderen! Wij hebben het nu drie keer gedaan geloof ik en het bevalt elke keer weer super. Ja de vlucht is lang, maar zeker met baby’s echt prima te doen!
Met een baby geen ervaring, maar wel ervaring met een vliegreis met een peuter van 2.5 naar Amerika. Dus net even iets verder. Wat hierboven al gezegd is, is dit een vlucht met veel baby's! Een baby is makkelijk, een peuter moet je meer entertainen. En hoe relaxter jij en partner op reis gaan, hoe relaxter de kinderen zijn!
De laatste keer dat wij gingen waren er 35 kinderen aan boord.. Wij vinden het altijd prima te doen, lange vluchten met kinderen. Een baby is vaak nog makkelijk want die slapen veel
Ik zeg....laat de kids thuis en neem mij mee! Klinkt heeeerlijk en ook enorm betaalbaar! Ik zou mezelf om de baby geen zorgen maken en voor de Peuter een tasje maken met entertainment en snoep waar je lang mee doet. Alvast veel voorpret!
Wij zijn net terug met een dreumes. Ik heb nog nooit zoveel kleine kinderen in een vliegtuig gezien. Curacao zelf is ook prima te doen met een kleintje
Leuke aanbieding Gewoon doen Lange vlucht heb ik alleen ervaring met 14maander. Lange vluchten vind ik zelf veel beter dan die korte vakantie charters. Gooi tablet vol met filmpjes, draagzak voor de jongste en gaan met die banaan
Wij gaan aankomend voorjaar met een peuter van 3,5 en een bijna 6 jarige die kant op. ik durfde het niet eerder aan zo'n lange vlucht (ca. 10 uur), vooral rond de leeftijd van 2,5 waren mijn kinderen niet te houden, langer dan 10 minuten ergens mee bezig en dan was het wel klaar, dus dat heeft ons erg tegen gehouden. een baby van 6 a 7 maanden is prima te doen, die slapen relatief veel, en kun je vaak goed vermaken. Dus ik denk dat je vooral moet beoordelen of het een beetje te doen is voor jullie oudste. overigens ben ik voor ik kinderen had ook weleens naar curacao gevlogen en toen waren er ook heeeeeeel veeeeeeel kinderen. Dus de bemanning op het vliegtuig houdt er ook rekening mee en helpt zo nodig om het allemaal een beetje soepel te laten verlopen.
Gewoon doen! De vlucht is heel kindvriendelijk en daarmee bedoel ik dat het personeel op de vluchten heel leuk met kinderen omgaan. Ze doen meer voor de kids dan voor de betalende volwassenen. Net zoals op Curacao zelf; een echt kindvriendelijk eiland Wij zijn er geweest toen de oudste bijna 2 was en een keer toen de jongste ongeveer 1 was en de oudste 3,5. Prima te doen hoor!