hoi hoi ik wil dus 3 canvas doeken laten maken met 1 van ons 4tjes 1 van dice en 1 van youame nu zit ik te kijken wat mooi is denk dat zwart wit het mooiste is we hebben een grijs/wit/eiken intrieur wil de canvas op de witte muur hebben maar nu ben ik bezig om foto's te bewerken kijken wat het mooiste is maar wat ik me altijd al af vroeg is hoe krijg je een zwart/wit foto en dan bvb blauwe ogen erin? kan het niet vinden
Je mooiste foto op canvas - Herinneringen op Linnen - home kijk eens bij deze heb je verschillende voorbeelden mss zie je dan wat het mooiste is
Je mooiste foto op canvas - Herinneringen op Linnen - effecten Hier kun je verschillende effecten zien oa datgene wat jij bedoelt, zwart/wit en blauwe ogen.
thnx maar weten jullie ook hoe je die blauwe ogen zelf krijgt met foto bewerking wil wel eerst zien of het mooi staat natuurlijk
Het ligt er een beetje aan hoe blauw dat blauw is in zwart wit want soms krijg je een heel freaky effect. Dan zou je het blauw ook iets moeten terug schroeven. Even een linkje voor de how to's: black and white with one color