hallo, wij zijn ons eens wat hotels enz aan het bekijken voor mss toch deze zomer op vakantie te gaan (was eerst niet de planning). nu vroeg ik me af wat raden jullie aan we gaan met 2 volwassene en 2 kleine kids. we willen het liefste langs de kust of er in de buurt. graag jullie mening wat betreft welk hotel & kamer en waar groetjes
Waarom huur je niet particulier een huisje? Ik spanje kun je dat heel goed doen. Je moet alleen wel apart een ticket kopen en misschien een auto huren. Je hebt hele leuke villa's voor niet veel geld.
Wat zoek je? Type Lloret (Broodje van Piet, Nederlandstalig vermaak, friet te koop op de camping), een autentiek dorp met natuur en rust? Of nog iets anders?
Tenerife, Hotel Parque Santiago 3, echt een aanrader vind ik... Mooi zwembad met een superleuk gedeelte voor de kleintjes. Tuin is prachtig onderhouden. Onder het hotel zit een winkelcentrum en ligt zowel aan het strand als aan de PC Hooft van Tenerife, dus savonds heerlijk nog een stukje slenteren met zijn allen over de boulevard. en Lloret is trouwens Broodje van Kootje en Friet van Piet...
wat we zoeken het mag wel ergens rond blanes of lloret liggen. wat betreft particulier huren is dat wel te vertrouwen? ben namelijk erg bang dat we zn vies en slecht onderhouden ding krijgen. wat betreft het vervoer, we gaan sowieso met de auto gezien ik hele erge vlieg angst heb ( ja ik weet het erg hihihi)
Ik had van iemand anders hier op het forum de site www.micazu.nl gekregen. Voornamelijk nederlandse eigenaren die daar een huis hebben. Heb diverse keren mail contact gehad met mensen en dat is goed verlopen. Wij hebben zelf geboekt bij vakantiekoorts.nl. Ook een particuliere villa. Dit huis is zo groot dat die eigenaren ook zelf een appartement hebben in dat huis. Met eigen ingang, tuin etc.