Las net dat iemand een waterdichte moltondeken gebruikte op bed ipv zeiltje. Dit lijkt mij ook wel wat maar waar kun je die krijgen?
je kan ze volgend mij bij neckermann of wehkamp krijgen ik zelf heb ze niet gebruikt gewoon het zeiltje met extra handdoek eronder gebruikt.... suc6 gr janet
Maar ligt dat zeiltje niet vervelend? Lijkt mij zo kraken en zweten... Houdt mij echt een beetje tegen om het op bed te leggen. Of valt dat wel mee?
het kraakte en was ook wel glad...extra zweten weet ik niet want ik drijf altijd me bed al uit ik had het onder de hoeslaken gedaan...dus ja dan word de hoeslaken wel nat...en dwars over het bed me partner lag dus ook verplicht op het zeiltje
Wij hebben bij de Hema een 1persoons waterdichte molton gekocht. Die leggen we straks dwars op bed. Lijkt mij ook prettiger dan zo'n krakend zeiltje.
Ik heb voor en tijdens de bevalling ook zo'n waterdichte molton gebruikt. Met dat zeiltje kon ik echt niets en mijn bed verpesten, had ik ook weinig zin in! Ik heb zo'n molton gewoon bij de Hema gekocht.
Ik dus bij de hema hebben ze die ook voor grote bedden? Ik heb ze daar wel voor de wieg gehaald. Zal er nog eens gaan kijken bedankt voor de tips!
Bij ons had de hema ze alleen in 1 persoons. Wij leggen hem overdwars op bed (op kont hoogte zeg maar).
Ik heb idd vorige week 1 gekocht bij de action voor ongeveer 6euro, was toen in de aanbieding. En het was een 2 persoonshoes. Maar zijn die hoezen echt waterdicht? Ik denk dan aan een plens vruchtwater wat er overheen komt.... Hoe hebben jullie met/zonder zo`n waterdichte moltonhoes verder nog jullie bed opgemaakt voor de bevalling? Misschien is t nog handig om toch t zeiltje eronder te doen? kraakt misschien ook minder.? Ik zal over 2 weken ook ongeveer ons bed bevallingsklaar moeten maken.
Hier hadden we een hele tijd het zeiltje er al onder liggen, uiteindelijk zijn mijn vliezen pas op het laatst gebroken door de vk, wel op bed, maar de kraamverzorgster was al zo slim geweest om vuilniszakken open te knippen en er nog even onder te leggen. Ze wist uit ervaring dat het toch wel overal naar toe gaat. Op het moment zelf heb je het niet zo in de gaten gelukkig, maar ik ben ook al die tijd bang geweest voor vlekken op bed en vloerbedekking. Maar achteraf echt geen spatje waar maar ook te vinden. Gelukkig Dus gewoon een rol vuilniszakken erbij houden en er kan niks mis gaan Maar nu bij de tweede wil ik toch ook wel gaan kijken voor een waterdichte molton want je weet toch maar nooit of de vliezen niet eerder breken. En het plastic zeiltje uit het kraampakker kraakte zo hard dat het ook niet echt lekker sliep
ja, misschien is het wel handig om dat zeiltje dan alsnog onder die molton te doen... nouja, wat een gedoe allemaal he, hihihi hopelijk is het niet nodig... maar ja, wat wil ik liever: plens water in waterdicht bed of plens water op houten vloer? Ben er nog niet uit
Ik heb ook 1 van de ikea, deze zijn er dus ook in grote maten als 180x200. Hij heet de nattiglimm volgens mij. Hij ademt goed, en je gaat er niet door zweten, ook kraakt ie niet. Je merkt eigenlijk niet eens dat ie erop zit.
Hier een waterdichte molton van de action, dacht eerst: o wat een kraakding, maar merk er helemaal niets van. Weet alleen nog niet hoe waterdicht hij is, maar als het zover is pak ik de zeiltjes uit het kraampakket er wel bij
Ik had er een liggen van ikea. Heel fijn ding vond ik. Zweette niet en kraakte ook niet. Was geloof ik iets van 14 euro.
Heb er gisteren eentje gehaald bij de hema met 25% korting. Helaas geen tweepersoons maar dit moet denk ik ook wel gaan wel gaan werken. Ga hen er zo mar eens op leggen denk ik. Wordt wel tijd