Heeft iemand een idee waar ik dit soort jurken in maat 46/48 kan vinden? Ik wil voor de hele warme/hete dagen toch iets luchtigs hebben. Maat ik kan nergens iets vinden met lange mouwen
Outlet - Women - Dresses - Shirt long dress Jurk met lange mouwen voor de zomer zoeken is best wel lastig. Jij wilt dus echt lange mouwen? Niet te warm?
Je kan op asos.com bij de plussize jurkjes kijken. Vind dat asos altijd hele leuke jurken heeft! misschien staat er ook wel tussen wat jij zoekt?
Ik wil echt lange mouwen ik draag geen korte mouwen met mijn lichaam Ik zal eens kijken naar de linkjes
Dat is best lastig om te vinden! Ik zoek er ook al een tijd naar. Tot nu toe koop ik gewoon bolero's/vesten/jasjes en blijf ik zoeken...
Daar was ik dus al bang voor. Dan toch maar een bolero erbij of zoiets. Of er moet nog een gouden tip komen
Deze in maat 46. Maar moet je maar net van houden zo'n dierenprintje.. Jurk van nolita - Fashionchick.nl Of dit.. Maar is niet echt een typische maxi-jurk. MANGO - KLEDING - 48 Of: MANGO - KLEDING - Jurken - Lange geplooide jurk MANGO - KLEDING - Jurken - Lange paisleyjurk
ik weet niet of jouw maat erbij zit New Womens Elegant VNeck Long Sleeve Evening Cocktail Maxi Dress s M L XL 2X | eBay
Ik denk dat je beter voor zo'n soort strand kaftan kunt gaan. Als het voor de hete zomerdagen is dan is zo'n maxidress met lange mouwen vaak nog extreem warm. M&s collection - Strandtuniek met bali-print en kralen - Fashionchick.nl
Deze is echt veeeelste kort moet echt tot op de grond zijn. Warm maakt mij niet zo veel uit ik ben het gewent om altijd lange broeken en lange mouwen aan te hebben