Daan heeft vanacht in zijn eigen bedje geslapen!Hij is 1 x wakker geweest en dat kwam omdat mijn man even bij hem moest kijken van mij..hihihi.. Gistermiddag besloten dat we zijn wiegje die nog bij ons op de kamer stond uit elkaar te halen en op te ruimen, zodat we geen keus meer hadden en Daan wel boven moest slapen. Ik heb hem 2 x wat horen murmelen, en om 01.30 was hij dus even wakker, hebben we zijn speen gegeven en toen werd hij om 06.00 wakker!Lekker bij ons in bed gelegd en toen sliep hij tot half 8! Kortom..ik ben supertrost (én opgelucht..pffff...wat zag ik hier tegenop!) Moest het even kwijt... \/ Liefs Emma
Weer een mijlpaal bereikt! Daar mag je ook trots op zijn! Was ik toen ook toen Joris in zijn eigen bed sliep hihi!
Heel herkenbaar. Ik zag er ook zoooo ontzettend tegenop om Aerin naar zijn eigen kamertje te verhuizen. Maar oh wat was ik blij toen hij daar lag en wij onze slaapkamer weer voor ons zelf hadden. Het scheelde ontzettend in de rust. Voor ons allemaal.
Bedankt voor de felicitaties hihihi... Afgelopen nacht weer goed, hij werd om 01.30 wakker en daarna om 06.00!Top!
Wat fijn zeg! Ben blij voor je dat hij zo lekker doorslaapt met een hele kleine break. Die zal er ook vanzelf nog wel af gaan! Geniet ervan.