Ik heb van me oma een kinderstoel gekregen van BeSafe IzI sleep en nou weet ik niet op wat voor soort type kinderwagens die past. Ik heb het geprobeerd op te zoeken maar kan het nergens vinden. Wij zaten namelijk te denken over een mutsy transporter of X-adventure quicksilver. Iemand ervaring er mee of die hier op kan of dat je adapters moet gaan gebruiken hiervoor? Groetjes Samantha
Staat niet op de website van de producent op welke onderstellen 'ie past? Of anders even vragen in een babywinkel waar ze ze verkopen?
Heb al wat voor je gevonden, lang leve Google: - Bugaboo Gecko - Bugaboo Cameleon - Quinny Buzz - Quinny Freestyle - Maxi Taxi Er staat ook dat ie een multifunctionele adapter heeft. kinderveiligheid
dank je wel ik had alles al geprobeerd te googlen. Ik had het al bij verschillende babyzaken gevraagd maar daar wisten ze geen antwoord op te geven . Misschien is het gewoon het beste als ik daar heen ga met het stoeltje en gewoon passen maar als er al een universele adapter aan zit dan moet dat goed kunnen . Dank je Groetjes Samantha
Ik zou je autostoel even meebrengen naar de winkel. Want zoals ik het lees dan past die op een adapter voor het merk maxi cosi. Want als dat zo is dat ie op adapters voor het merk maxi cosi past dan zal die waarscheinlijk op zowat elke wagen passen.