Ik wil binnenkort naar duitsland om te shoppen voor de baby. Hebben jullie tips waar ik moet zijn. Heb je daar goedkopere kinderwagens en dergelijke? Welke winkels en welke stad?
Ik was laatst in Duitsland (Keulen) en daar 'ontdekte' ik ook een babyzaak, uiteraard dus ff kijken. Maar ik vond het persoonlijk niet zo veel eigenlijk, erg ouderwets allemaal. En heel veel van die pasteltintjes enzo. Kan ook aan die winkel hebben gelegen natuurlijk....
nee hoor, hier is t best wel tuttig over t algemeen, veel pastel, beertjes, schaapjes, niet echt van nu. de pampers zijn hier veel voordeliger, dus dat is de moeite waard, voor de rest kun je even kijken, maar de duitsers hebben vaak een iets andere smaak. veel duitsers in t grensgebied gaan dan ook graag naar nederland om kleren te shoppen
Ja, ze hebben wel meer keuze in de goedkopere wagens, maar er zijn er wel veel in de categorie 'goedkoper' zoals bij ons. Beetje ouderwetsere wagens, regelmatig nog zonder zwenkwieltjes bijvoorbeeld. Goed opletten dus! Ik heb in Bonn gewoond, en daar zit (in Bad Godesberg) een Baby-Walz en een duitse H&M vlak bij elkaar. Daar heb ik wel veel geshopt! Maar zoals gezegd, het is allemaal wel een tikje ouderwets, je moet het leuk vinden (babykleertjes vind ik persoonlijk een beetje a la C&A --> pasteltintjes en boxpakjes met voeten er aan enzo).
Ja het is vooral veel unisex kleurtjes. En daar moet je echt van houden Moet zeggen dat ik hier in D niet echt heb ge-baby-shopt omdat we het grootste deel van de spullen al hadden.
en ik ga juist voor de oudste veel naar kik woolworth en kaufhof hahaha babywalz ga ik trouwens ook graag heen en baby one ook
Ik heb ook wel het een en ander aan kleding bij kik weg. Maar het meeste komt toch uit NL. De wagen die wij hebben was in NL goedkoper en de Duitse wagens vonden wij beiden erg lelijk. De laatste dingetjes voor de baby worden gehaald dor mijn ouders omdat ik op de bank lig. Ik moet dus maar afwachten wat het word.
Ik vind ook de spulletjes ouderwets in DL aangezien mijn mam duits is en wij aan de grens wonen zie ik dat veel en is niet echt mijn smaak. Vooral pakjes met voetjes eraan van een raar stofje met een truitje eronder en veel beertjes erop. Maar dat vind ik ook voor de al wat grotere kinderen, je jhebt voor jongens geen echte STOERE spullen meer schattige.