Dit bericht kwam ik net tegen op www.nu.nl Baby in toilet bakkerij geboren Uitgegeven: 13 november 2006 06:03 BERLIJN - Een baby is levensgevaarlijk gewond geraakt bij de geboorte in een toilet van een Berlijnse bakkerij. De zuigeling kwam in de pot terecht. De politie vermoedt dat de 23-jarige moeder haar zwangerschap verborgen wilde houden. Omdat de vrouw zich op het toilet had opgesloten, alarmeerden bezorgde collega's de brandweer. Brandweerlieden troffen in de toiletpot een plastic zak aan die was volgepropt met bebloede papieren handdoekjes. Tussen het papier bevond zich het pasgeboren jongetje.
Ik hoop voor dat kindje dan maar dat een ander gezin hem ter adoptie ofzo kan nemen.. die vrouw heeft ze denk ik niet alle 7 op een rijtje...
Raadselachtige berichten zijn dit toch altijd. Ik kan er helemaal niks mee dat er mensen zijn die dit soort dingen doen. Het roept alleen vraagtekens op, we roepen een beetje "gut wat erg" en dan gaan we over tot de orde van de dag, toch? Eerlijk gezegd begrijp ik niet helemaal waarom het in de krant staat behalve om sensatiezoekers te voeren. Geen aanval op jou, hoor, Danoontje. Snapt er iemand wat ik bedoel? Groetjes, Dominique
Je schrik iedere keer weer zo erg als je hoord wat mensen allemaal uitvreten met hun kinderen. Zulke mensen moeten gelijk onder handen genomen worden en nooit geen kind meer mogen dragen en baren
Denk zeker wel dat dat in de krant moet bedoel het is gebeurd dus waarom mag de rest van de wereld dat niet weten...!...Het zijn geen leuke berichten maar helaas is het wel de werkelijkheid.
Hoi Lydia, maar er gebeurt ongelooflijk veel wat niet gemeld wordt. Het is niet zo dat kranten een volledig beeld geven of zo.
O dat bedoel je...verschilt ook wel per krant denk ik de Telegraaf is natuurlijk best wel een sensatieblad.... Maar goed het zou beter zijn als dit soort acties eens goed aangepakt zouden worden in plaats van ow ontoerekeningsvatbaar of ze wist het niet een therapietje ....steriliseren die hap ...
Tis verschrikkelijk, maar idd, je kent de achtergrond niet. Net wat Anabella zegt...misschien was ze wel helemaal de weg kwijt en in paniek....anders doe je dit niet... Vind het echt heel erg....
idd ze vertellen natuurlijk niet het hele verhaal, je weet niet wat er achter zit, achter heel veel verhalen trouwens.
We weten natuurlijk de achtergrond niet, maar ik blijf er toch bij, wie doet nu zoiets, zelfs als je verkracht bent geweest, doe je dat niet vind ik, wat kan dat kind er nu aan doen? Als je zwakzinnig bent welja... dan valt het te begrijpen... maar een 'normaal' mens doet zoiets niet vind ik...
Dat bedoel ik dus: ik kan niet zo veel met dit soort berichten. Het is belachelijk gedrag, maar ja, wie weet waartoe een vrouw in staat is als ze getraumatiseerd is of in levensgevaar is of zo. En na vandaag horen we er niets meer van. Eigenlijk wil ik later dan ook horen wat er nou aan de hand was!