Iemand ervaring met de Bugaboo?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Robin77, 25 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantjeh

Daantjeh Lid

30 sep 2008
    46
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb een quinny speedi en omdat de wandelwagen alleen van je af kan heb ik via via een tweedehands bugaboo (frog) erbij gekocht voor een prikkie, hiervan kan de wandelwageninzet nl. naar je toe en van je af.
    De bugaboo is een stuk lichter dan de quinny en zo met de wandelwageninzet vind ik de bugaboo er ook mooier uitzien. Niet met de reiswieg, dan vind ik de quinny weer mooier.

2. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik vind de reiswieg van de bugaboo inderdaad ook niet zo, maar dat andere (wandelwageninzet zoals hierboven genoemd, geen idee of dat de officiele benaming is ;)) vind ik juist wel ontzettend mooi van de bugaboo. En die gebruik je toch het langst...

Voor alsnog gaan wij ook voor de bugaboo, maar de kinderwagen moet nog worden aangeschaft dus er bestaat nog een kleine kans dat we zullen wisselen ;)

3. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Een quinny heeft wel een hogere babybak maar die is ook een stuk kleiner. Bij onze eerste hadden we een quinny en opzich best en fijne wagen maar hij kon met 2,5 maand al niet meer in. Buiten dat, een quinny levert daarna op marktplaats niet zoveel meer op. Op bugaboos wordt nog best veel die geboden. Voor ons tweede kindje hebben we tweedehands een bugaboo frog gekocht omdat wagenbak groter is. Ze heeft hier bijn 6 maanden in kunnen liggen. DE bugaboo daarna voor hetzelfde geld weer kunnen verkopen. Inmiddels zwangervan de derde en hoefde geen moment na te denken over welke wagen we zouden nemen. De quinny's van nu gaan ook heel snel stuk. Een aantal vriendinnen van mij hebebn de buzz en de speedy. Garantie is moeilijk te innen en dat maakt het dubbel lastig. Bij de bugaboo, prima garantie, is er iets stuk, krijg je zo een nieuw onderstel.

4. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Hier ook een bugaboo. Hij bevalt super!
    Heel compact, gemakkelijk in de auto te stoppen en ik vind 'm op elk terrein gemakkelijk rijden (op 't strand ben ik nog niet geweest, maar laatst wel door 't bos gewandeld, ging goed).

5. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    De Bugaboo was de enige die bij ons normaal in de auto pastte.
    Zelfs met onderstel en wagenbak in de kofferbak.
    Omdat we een kleine auto hebben was dit de beste oplossing en hebben we de Cameleon besteld. Ik heb er ook nog mee rondgereden en vond het juist wel stabiel. In ieder geval makkelijk wendbaar en licht in gewicht!
    Ik hoop dat hij gaat bevallen :D

6. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Klavertje, weet zekerdat je erveel pleziervan zult hebben. Welke kleuren heb je gekozen?

Hier staat hij te pronken in de babykamer, onze andere twee kinderen rijden erregelmatig mee rond boven om alvast te proberen. Wij hebben de spijkerstof (dus helemaal spijker) en een extra set sand met een sand voetenzak. Om af en toe af te wisselen

7. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Wij gaan voor de quinny buzz. Hebben veel wagens uitgeprobeerd en ik vind de bugaboo lelijk en niet zo lekker rijden als de quinny. en dan is ie ook nog duurder dus was de som snel gemaakt voor ons ;)

Deel Deze Pagina