Geen idee eigenlijk. Heb in mijn tienerjaren nog wel eens de s.let uitgehangen... oeps... Laatste jaren met zon 5 mannen nog.
Geen idee eigenlijk. Wel best veel . Minimaal 20 maar zullen er wel meer zijn. Kan ze ook niet tellen want weet niet eens de naam van allemaal. Het bleef wel bij zoenen hoor . Zit bij mijn huidige man vanaf mijn 16 maar daarvoor was ik best een losbol
De laatste 5 jaar met 3 mannen, waarvan 2 een totale vergissing bleken te zijn De laatste mocht blijven Daarvoor heb ik ze niet geteld en dat wil ik het liefst zo houden Laten we dat maar even in het midden houden. Waarschijnlijk teveel
Zo, jemig. Al heel veel reacties terwijl ik nog bezig was met de poll Bij mij zijn het er 14 in totaal.
Mannen/jongens heb ik niet bij gehouden, 2 vrouwen. Ik ben redelijk netjes, maar ook weleens een party-vakantie gehad in m'n tienerjaren. Dus toen ging t hard
Nou die tel ben ik al wel kwijt, behoorlijke s.let geweest vroeger. Ach ben nu tenminste klaar met alle verschillende mannen haha ook ooit met 2 vrouwen gezoent telt dat ook?
Oeh moeilijk. Ging vroeger veel op stap. De laatste 10 jaar iig alleen met mijn man, haha. Ik schat zo rond de 20-25 mannen. Geen vrouwen trouwens.
Geen idee? Echt zoenen? Niet zo veel. 5 of 6 denk ik waarvan 2 vrouwen haha En vriendjes zoenen wel meer maar dat waren gewoon kusjes haha
Kijk, daar had ik dan weer geen idee van. Veel van mijn vriendinnen zijn blijkbaar behoorlijk kuis, die vonden mijn 14 al best veel. Anders had ik de poll wel anders opgebouwd
Phoe, ik heb vroeger ook wel de s.let uitgehangen (wat zoenen betreft). De laatste 8,5 jaar maar 1, mijn man. Maar het gaat toch wel boven de 50...
Haha leuke vraag. In mijn vrijgezellen en feest en studie tijd veel teveel denk ik zo. Zéker boven de 20 maar niet echt bijgehouden. Nu al 6 jaar samen met mijn vent dus that's it
Ik ook Ik denk ook wel dat ik serieus met meer mensen het bed gedeeld heb, dan speeksel heb uitgewisseld tijdens het zoenen