Ik moet nodig naar de kapper. Wordt echt moedeloos van mijn spiegelbeeld, voel me echt een slons Wil graag iets fris, en misschien wel weer eens heel kort. Ik zet hieronder een paar dingen die ik leuk vind, maar ik twijfel nog. Wat vinden jullie? Meer tips of ideeen zijn zeer welkom! (PS Zo kort als mn avatar is het al laaaang niet meer)
Weet je het eerste en laaste model is eigenlijk het zelfde maar een kwestie van styling, maar qua lengtes is het ongeveer gelijk, maar wel heel leuk vind ik. Lekker piekerig en wild!! Je moet ff bij de kapper zeggen dat ze het moeten snijden, doormiddel van snijden creeer je verschillende lengtes in je haar en blijft het sneller en langer piekerig staan. Beetje mousse op de kop fohnen en met wat wax in model brengen..... Heel zomers, ik zou zeker voor die modellen gaan.. ps. ik ben zelf kapster en heb een soort gelijk model vandaag nog gesneden bij iemand, stond super... Succes
Ik vind de 1ste echt een super kapsel.....Als je het kort wil...DOEN zou ik zeggen. Succes en het resultaat wel even showen he
Erg eensgezind Ik neig zelf ook meest naar de eerste. Vind de 2e wel leuk maar die moet ook wat vlotter gestyled worden als op de foto . De eerste en 3e lijken idd op elkaar @ piemie Mijn kapper snijd eigenlijk altijd bij mij
1e kapsel.. en dan van de zomer leuke highlights erin (of de zon erop laten schijnen) en je hebt een heel vrolijk fris kapsel!
De 1e. Momenteel heb ik weer lang haar....voor zolang het duurt.. Maar als ik weer kort wil zal t zoiets als de 1e worden. Ik ben helaas zoiemand die nooit weet wat ze met d'r kapsel wil. Heb ik t lang, wil ik t kort. Heb ik t kort, wil ik t lang.
De eerste!!! de 2 vind ik persoonlijk nix.. moet echt wel staan anders is het vrezelijk .. sorry ahhaha . 3 gaat eerste vindik echt leuk laat je nog eve wete welke je kiest