overtijd en negatieve test

Discussion in 'Zwanger worden' started by frieda333, Apr 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. frieda333

frieda333 Lid

Apr 12, 2010
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

misschien kunnen jullie mij ook helpen, ik word namelijk echt onzeker...:(
    Ik ben nu 5 maanden gestopt met de pil. De eerste 3 maanden was ik keurig na 31 dagen ongesteld. Voelde het echt op de minuut. Vorige maand waren het 33 dagen. Maar nu zit ik inmiddels al op 38 dagen. Al 4 testen gedaan. Allemaal negatief.:x De laatste etos-test was een heeeeeeeeel vaag streepje, misschien wilde ik het wel zien. Heb eigenlijk geen symptomen.Af en toe een steekje in mijn borsten en lichtje steekjes in mijn onderbuik. Weet echt niet waar ik aan toe ben. Ga donderdagochtend maar weer testen....
    Hebben jullie hier ervaring mee?
    Let me know!

liefs
    frieda

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Het is je gelukt een eigen onderwerp te openen! Super!
    Mijn antwoord had je natuurlijk al maar ik wil je alnog een keer heel veel succes wensen! en ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt (evt met bloedtest van HA).. hou ons op de hoogte!

3. Fed

Fed Actief lid

Apr 2, 2010
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    niet echt, behalve dat ik 1 dag overtijd ben met een negatieve test met een heeeeeeeeeeeeel licht streepje wat ik zelf graag heb willen zien, maar ik denk niet dat iemand anders het zou kunnen zien...
    Misschien is een bloedtestje wel een goed idee!
    Ik duim voor je!

4. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Het kan zomaar gebeuren dat je cyclus ineens langer is, dat komt best veel voor..

Ik had zelf na het stoppen met de pil keurige cycli tussen 27 en 34 dagen.. Na een half jaar ineens 65, en een paar rondes verder zelfs 85.. Niet leuk, maar uiteindelijk is het wel op de natuurlijke manier gelukt hier.

Hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt meis, en als je je echt zorgen maakt kun je altijd ff naar de HA gaan.

Succes!

5. frieda333

frieda333 Lid

Apr 12, 2010
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi

nou weer een dag verder, nog niet ongesteld. Heb vandaag wel enorm veel last van bruinige afscheiding. Geen idee wat ik hiervan moet denken . Ik heb op dag 4 na mijn eisprong( wanneer ik een normale cyclus heb) wel lichtrode afscheiding gehad. De hele maand wel veel witte vloed gehad, meer dan normaal. Wat betekend dit nou toch allemaal?

6. zafira

zafira Fanatiek lid

Feb 18, 2010
    1,960
    126
    63
    zuid holland
    Je lichaam kan je heel erg voor de gek houden, dus er zit niks anders op dan nog even rustig af te wachten.
    Of idd contact opnemen met je huisarts.

7. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Je lichaam houdt het in elk geval spannend.. Hoop echt dat je snel wat wijzer bent.
    Heb je al enig idee wanneer je nog een test gaat doen of contact opneemt met je HA?

8. frieda333

frieda333 Lid

Apr 12, 2010
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb me voorgenomen om donderdagochtend nog een test te doen. Is deze weer negatief dan even het weekend afwachten en dan voor volgende week woensdag een afspraak maken bij de huisarts. Ik werk in het onderwijs, dus dat is de enige middag dat ik vrij ben. Geduld is een schone zaak ( maar wel moeilijk!)

9. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Geduld is in dit geval zeker een schone zaak.. maar idd zo verschrikkelijk moeilijk lijkt me:$ Toch fijn dat het tot nu toe redelijk lukt.. Nogmaal heel veel succes en laat je weten als je wat wijzer bent geworden??

10. frieda333

frieda333 Lid

Apr 12, 2010
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat doe ik zeker! Vind het wel heel fijn dat je er op deze manier lekker over kan kletsen en je verhaal kwijt kan. Mijn vriend luistert wel maar kan mij geen antwoord geven op al mijn vragen.En vrouwen onder elkaar zijn toch lekkere kletsers! Hij vindt het ook allemaal erg spannend.

11. frieda333

frieda333 Lid

Apr 12, 2010
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    @dolfijn----> Het is voor jou ook erg spannend! Wordt dit je eerste poging voor jullie eerste kindje? Hou oud ben je?

12. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Dit wordt inderdaad eerste poging voor 1e kindje (van ons samen dan.. hij heeft al 4 kinderen) ik ben 28 en hij 48.. zie ook mijn onderwerp oudere partner met kinderen.
    Dus we gaan het wel zien, ben allang blij dat we deze stap hebben genomen:D

13. frieda333

frieda333 Lid

Apr 12, 2010
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    heel veel succes en vooral veel plezier bij het klussen:)
    Hou me op de hoogte!

14. frieda333

frieda333 Lid

Apr 12, 2010
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vannacht ongesteld geworden... Balen! Deze maand proberen temperaturen!

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Balen meis! Heb echt voor je geduimt dat het raak mocht zijn:( Maar geef niet op meis, je kan weer volop voor de volgende ronde gaan.. Heel veel succes en we houden elkaar op de hoogte.. xx

16. Zina

Zina Niet meer actief

Heey meid,
    balen van je ongie.
    Zoals je kon zien had ik hetzelfde probleem deze maand.
    Normaal zonder en met pil netjes 28 dagen, maar nu opeens gaat mijn cyclus schommelen? :(
    Ik hoop alleen niet dat er steeds weer wat daagjes bijkomen :(
    Ik ga deze ronde ook in met een cyclus van 28 tot 34 dagen, ik ga dus ook even tempen. Dan weet ik tenminste wanneer mijn ongie eraan komt, scheelt weer testen!

17. frieda333

frieda333 Lid

Apr 12, 2010
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    @zina ;
    we gaan ervoor meid! Dit gaat onze ronde worden! Ik voel het!
    We houden elkaar op de hoogte!

x frieda

31-31-33-40

18. MamaSmurf

MamaSmurf Niet meer actief

Hallo allemaal,

ik zit met hetzelfde probleem. Mijn vriend en ik willen ook graag een kindje dus ben ik begin januari gestopt met de pil. Ik had meteen een vrij regelmatige cyclus. 25-28-28. Dat viel mij ontzettend mee! Maar nu zit ik al op de 41e dag en nog steeds geen ongi in zicht. Baal vreselijk van de onzekerheid. In het begin heb je nog hoop dat het gelukt is maar nu.... ik heb ondertussen 3 keer getest en ben vorige week vrijdag bij de HA geweest. Mag van haar pas vrijdag weer testen maar volgens mij weet ik de uitslag al..... :(:(

groetjes,
    Karin

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ook jij veel succes Karin! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

20. frieda333

frieda333 Lid

Apr 12, 2010
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Karin. Dat is inderdaad een beetje hetzelfde verhaal als Zina en mij. Het is wel spannend he? Ik hoop voor je dat je niet bij ons aansluit... Heb je een beetje kwaaltjes? Ik voelde me namelijk best wel prima, wist eigenlijk diep van binnen wel dat het niet raak was. Heb een beetje het idee dat deze plotseling lange cyclus wel eens een soort ontpillen kan zijn. Heb ook de eerste dag van mijn menstruatie extreem veel pijn gehad. ( in geen 10 jaar ooit zo erg ) Ik duim voor je meid!

Share This Page