iemand ervaring met de dieetshakes van de aldi?

Discussie in 'De lounge' gestart door asmama, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    zag ze vanmiddag onder t booschappen doen staan en dacht zal ik het meenemen of niet... tog niet gedaan.. dus benieuwd naar jullie ervaringen....?

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hee dat vroeg ik mij verleden week ook af :)
    Ik lees dit topic dus even mee!

Ik vraag me ook altijd af wat de werking van die shakes zijn; uit wat voor bestandsdelen ze bestaan waardoor je schijnbaar afvalt, want over het algemeen geldt voor de meeste shakes dat ze gewoon ontzettend duur zijn en zoveel geld kosten dat je voor je normale boodschappen eigenlijk geen geld meer hebt en daardoor afvalt, plus natuurlijk het bewust kiezen voor de shakes waardoor je geneigd bent om snacks of ongezonde boodschappen te laten liggen :D

Erg sceptisch dus, maar ik laat me graag voorlichten, mocht er iemand meer insight hebben.

3. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Buiten het feit om dat het een psychologisch spelletje is, zitten er in de goede shakes ook iets dat de hongergevoel stilt en het je vol laat voelen.
    Daarbij adviseren de shakesbedrijven dat je tenminste 2 liter water moet drinken, waar je ook al vol van kan raken.
    Psychologisch spelletje bedoel ik mee; ik ben aan de shake dus mag alleen maar shake.
    Psychologisch spelletje is misschien niet goed verwoord, maar okee. You get the point.

4. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Gewoon afvallen met gezond eten. Want shaken is makkelijk maar wat als je stopt? Dan ga je gewoon weer verder met het foute eten waardoor je bent aangekomen en komen de kilo's die je kwijt bent er dubbel aan. Daarbij help je je stofwisseling met Shakes helemaal naar de klote. Ik spreek uit ervaring. Gewoon gezond eten volgens de schijf van vijf. Gebruik hiervoor de eetmeter van het voedingscentrum.

5. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    De schijf van vijf is al jaren achterhaald ;)

6. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Klopt inderdaad. Maar het is wel zo dat je met gezond eten, veel beweging en een gezond leefritme al een heel eind komt met afvallen. Gewoon ophouden met snoepen, geen koekjes of zoiets, als tussendoortje een beetje fruit of rijstewafel. Geen vette dingen eten, en geen bewerkt eten dus gewoon zelf iets bereiden met rauwe ingredienten.

Die shakes is gewoon zonde van je geld en een verkooptrucje omdat het zo makkelijk lijkt. If it sounds too good to be true, it is too good to be true.

7. Imensa

Imensa Niet meer actief

shakes moet je zien als extra erbij niet als vervanging van.

8. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Hij zal nog altijd veel gezonder zijn dan die rare shakes.

Ik geloof dat de schijven van andere landen wat beter zijn, ze hebben meer plaats voor groente en fruit (en dus eten we er nog minder van dan gedacht) en zuivel heeft een veel kleinere plaats. Verder hebben die een stukje ingeruimd voor water en de granen groep is ook iets kleiner geloof ik. Is zo op te googlen.

9. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Is dat nieuw dan bij de aldi? Hoe duur zijn ze daar...

10. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    Die shakes werken uitstekend als je een paar kg kwijt wil. Maar wil je meer dan 5 kg kwijt is dat geen optie.
    Die shake van de aldi is net zo goed als die van kruidvat eigen merk. Tis meer wat je erbij eet en drinkt.
    Meng de poeder met yoghurt en je zit langer vol als met melk.

11. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Ik heb die dingen ook ooit eens in een opwelling mee genomen maar bah bah bah wat zijn die dingen vies!!! Ik heb alle 2 de blikken zolang maar even in de kliko gelegd

12. alamea

alamea Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.270
    0
    0
    Maak een halve liter groene smoothie, met een kopje havervlokken of speltvlokken erdoor wordt het een maaltijdvervanger.

13. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Met die shakes val je misschien snel af maar als je je eetpatroon niet aanpast dan komt het er zo weer aan. Ik vind het zó ongezond! Ga aub sporten en kijk eens naar je eetpatroon ik denk dat je daar een stuk gelukkiger en gezonder van wordt.

Deel Deze Pagina