Hoe snel deed je de eerste zwangerschapstest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door ongerust, 28 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ongerust

ongerust Nieuw lid

28 aug 2009
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben door bepaalde omstandigheden benieuwd naar hoe lang vrouwen gemiddeld wachten met het doen van een zwangerschapstest. Mijn broer heeft een vriendin en de relatie gaat niet zo goed meer. Nu denkt ze zwanger te zijn maar ze hebben al ruim 2 maanden geen sexueel contact meer volgens hem. Ook zou ze al meer dan anderhalve week overtijd zijn en ze stelt de test uit tot na de vakantie die volgende week afloopt. Ik vind dit een zeer merkwaardig verhaal en heb het vermoeden dat de dame in kwestie probeert om alsnog zwanger te worden en zich zo aan hem te binden. Ik wil graag van andere vrouwen weten hoe snel die hun test deden na de eerste dagen overtijd te zijn.

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik deed hem al voor dat ik over tijd was. Komt omdat ik er wel veel mee bezig was en dan wil je toch snel weten of het gelukt is

3. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Als ze al ruim twee maanden geen sexueel contact hebben gehad dan zou ze minsten 1 keer ongesteld geweest moeten zijn tewijl ze al zwanger is. Anders was ze al veeel langer over tijd (als ze zwanger van je broer is natuurlijk).

Maar dat terzijde
    De meeste vrouwen testen hier al veel eerder (including me) zo rond de NOD maar ja zoals ninja zegt het is wel anders als je bezig met zwanger worden.

4. ongerust

ongerust Nieuw lid

28 aug 2009
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik heb ook zoiets van dan wil je daar toch zo snel mogelijk zekerheid over. Maar ik heb het vermoeden dat alleen maar zegt dat ze denkt dat ze zwanger is om hem aan het lijntje te houden. Ondertussen probeert ze steeds om hem zover te krijgen dat hij sex met haar gaat hebben. Dus wellicht is ze niet zwanger maar doet ze er alles aan om het alsnog te worden. Ik heb zelf ook 2 kinderen en wou het ook zo snel mogelijk weten dus ik kan me niet echt wat voorstellen bij het weken wachten.

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Als ze al 2 maanden geen sexueelcontact heeft met je broer en nu 1,5 wkovertijd is dan kan een evt zwangerschap niet van je broer zijn. (tenzij ze een bloeding heeft gehad tussendoor die ze als menstruatie heeft beschouwd.)

Als ze nu 1,5 wk overtijd is.. (ga ik maar even vanuit) en denkt dat ze zwanger is dan heeft ze iig afgelopen maand nog sex gehad.. met wie dan ook.. en kan ze allang testten.. dan heeft nog langer wachten niet echt veel zin..

Ik testte altijd al voor mijn nod puur omdat ik erg ongeduldig ben.. met de derde testte ik 4 dgn voor nod al positief.. maar zegt niet dat dit bij iedereen lukt hoor of bij elke zwangerschap.. het verschilt echt per persoon en per zwangerschap.. maar op NOD kan je zeker een test doen..

6. Minke12

Minke12 Actief lid

24 nov 2008
    332
    0
    0
    secretaresse, receptioniste
    Friesland
    Ik zeg iedere maand tegen mezelf dat ik niet ga testen en het gewoon afwacht... Maar meestal test ik stiekem toch wel, haha:p! Kan ik het niet langer aan om af te wachten. Maar deze maand ga ik echt niet testen;)!

(Ben benieuwd)

Maar, om op je verhaal terug te komen, lijkt me sterk idd. Zal wel een wanhoopsdaad van haar zijn ofzo. Maarja, dat komt natuurlijk altijd vanzelf aan het licht.

Succes!

7. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Ik heb al 6 dagen voor mijn NOD (positief getest), dus....

Ook omdat ik er heel veel mee bezig was i.v.m. een ma.

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    op 6 of 7 dpo... dus ruim voor NOD

9. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Bij Groot meisje deed ik de test een dag nadat ik ongesteld had moeten worden, bij Klein Meisje op de dag zelf.

10. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ik deed het 3 dagen voor nod, en posi....als je er bewust
    mee bezig bent doe je denk ik al heel snel een test...

11. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Ik was er met beide manentjes niet zo mee bezig toendertijd en heb het met Justin 2 weken gedaan na mn NOD(maar dat kwam omdat ik pas toen ging tellen van ohja ik had ongi moeten worden)

en met Col heb ik op de dag getest dat ik ongi had moeten worden en dat was dus posi

Beetje vreemd verhaal idd.

Deel Deze Pagina