Mijn dochter is bijna 3 maand en ik geef borstvoeding. Heb ruim een maand geleden al een bloeding gehad met menstruatieklachten (echte ongesteldheid kan ik het niet noemen maar had wel klachten) Ik had bij zoontje ook al een menstruatie na 3 maand ondanks borstvoeding. Nu heb ik al een week buikpijn en ben bekend met PMS (na mijn zoontje gekregen. 1,5 week buikpijn totdat je werkelijk eens ongesteld word, humeur :x etc) Dus ik weet niet OF ik ongesteld ga worden en op welke termijn. Heb recept al klaarliggen. Mijn gevoel zegt: Wachten tot ik ongesteld word omdat ik bang ben iets te onderdrukken met Cerazette. Maar voor hetzelfde geld duurt buikpijn nog een week (en heb er goed last van) en komt er helemaal geen menstruatie.
Hoi, Moet je voor de cerazette wachten tot je eerste ongi? Zelf was ik 4 weken na de bevalling begonnen met de cerazette en niet ongesteld geweest totdat de borstvoeding stopte (5 maanden na bevalling) daarna op ongi gewacht en aan de pil gegaan. Straks ga ik weer aan de cerazette en als ik gestopt ben met de borstvoeding aan de prikpil. Wordt je mooi niet ongesteld meer als je geluk hebt