Ik wil mijn joolz gaan verkopen. Inmiddels heb ik alle bekleding weer als nieuw. Maar de randen zijn beschadigd en deze wil ik dus wel weer als nieuw krijgen. We hebben een zwart onderstel. Ik heb al geprobeerd met de mat zwarte spuitbus van de action maar daarvan loopt de verf er zo weer vanaf. Heeft iemand dit wel met goed resultaat gedaan? Graag een reactie!
Ik zou hem gewoon verkopen in de staat zoals hij is, het is toch ook een gebruikte wagen. Nu ga je giftige verf erop spuiten... niet zo fijn voor de koper.
Mee eens. Kinderwagens hou je helaas niet nieuw. En als iemand een 2e hands kinderwagen koopt. Weet diegene dat er gebruikers sporen opzitten. Ben wel heel benieuwd hoe je de bekleding hebt gewassen.
Je kunt de bekleding helemaal losritsen. De bodem kan er dan uit (ijzeren beugels 180 graden draaien). Heb 'm vorige week gewassen, vandaar. Gewoon op 30 graden in de machine, wolwasprogramma. Kun je het zwart niet bijwerken met watervaste stift? Wij hebben het zilveren frame, dus geen idee of het werkt.
Op mijn houden bodem plaat zitten nog schroeven, in de pootjes die onder de wagen bak zitten. Heb je die los geschroefd? Ik moet die van mij binnenkort gaan wassen en dan kan hij te koop. Typisch he, bewaar je als enigste je kinderwagen van je baby spullen... Raak je zwanger van een tweeling
Ik heb niet de reiswieg kunnen wassen. Wel het zit gedeelte. Ik had helaas de de kinderwagen een lange tijd in de schuur laten staan. Dus helemaal vol met schimmel. Ik heb de schimmelreiniger erover gedaan van HG en dan is de wasmachine op een koud programma. Alles brandschoon. Maar ik heb de limited edition (witte versie) gehad. Dus dat gaat een stuk makkelijker. De donkere kleuren zullen dan bleekvlekken krijgen.
De schroefjes kunnen los ja. Dan de pootjes eronder uit en de bodem eruit tillen. De 2 ijzeren 'spanners' kunnen los door het klittenband open te maken en de spanners in een hoek van 180 graden te houden.
Bedankt voor je uitleg! Als we de zolder leeg genoeg krijgen zal ik de reiswieg eens onder handen nemen dan kan de joolz te koop. Die hebben we nu toch niet meer nodig! Eerst maar eens de maxi cosi hoezen wassen want dan is alles zo'n beetje klaar voor de twins. Wat dat betreft is de buggaboo wel echt makkelijker te wassen!
Hier precies hetzelfde Suusjuh. Zonde he? Ik hoop dat we er toch nog een behoorlijke duit voor kunnen krijgen....
Ik hoop wel dat je de kopers straks verteld dat er schimmel in de wagen heeft gezeten? En dat je met verf aan de slag bent gegaan? Ik zou dat namelijk absoluut willen weten!
Als de schimmel schoon is is dat toch schoon? Verven zou ik zelf niet doen maar vlekken weg poetsen dan is het schoon. Punt.
Geen idee. Je zou zeggen van wel, maar toch.. als ik iets koop, maakt niet uit wat, en er heeft schimmel op/in/onder/rondom gezeten dan zou ik dan wel willen weten. Dan kan ik de keuze maken om het bijv. nog eens te wassen of om het niet te kopen. Zeker met new born baby spulletjes lijkt mij dat wel gewoon belangrijke informatie.
Gatverdamme. Je hebt een wagen met schimmel en hebt dit even schoongemaakt en wilt dit gaan verkopen aan iemand die zn pas geboren baby er in stopt? Wauw.. dat vind ik echt heel heel erg. Schimmels kun je nooit volledig verwijderen die blijven er altijd in aanwezig. Ik zou dat never nooit willen kopen. En als ik er achter zku komen dat de verkoper dit wist en verzwegen heeft zou ik pislink worden
die zwarte frame's van Joolz raken erg snel beschadigd. Maar je kunt hem wel spuiten hoor met de verf van de action. Heb ik ook gedaan en bleef goed zitten. Goed schudden die bus en niet te dichtbij houden als je spuit.
Ik vind het eigenlijk niet kunnen, overspuiten, schimmel weg wassen. Neem je verlies en geef het eerlijk aan en kijk wat er iemand voor wil geven. Zou mij erg bedonderd voelen. Als het eerlijk word gezegd prima dan moet de persoon het zelf weten of die het koopt in de staat hoe de wagen verkeerd. Als je de wagen in de schuur zet kan je schimmel verwachten....