Morgen wordt onze dochter 3 jaar. Nu heb ik voor haar verjaardag de k3 meezing microfoon gekocht. Nu lees ik wisselende verhalen op internet. De een vindt hem geweldig en de ander vindt hem helemaal niks. Nu is mijn vraag, heeft iemand van jullie kindjes ook een k3 meezing microfoon, en zijn jullie tevreden over de kwaliteit?
de kwaliteit is op zich goed hoor en mijn dochter heeft er veel plezier mee gehad tot dat haar grote neefje kwam en hem kapot heeft gemaakt hij is echt leuk mijn dochtertje was er ook altijd mee bezig
Voor een 3 jarige is het "the bomb" Ach, het klinkt niet zuiver, maar dat hoeft toch ook niet! En hij kan zachter, ideaal!
Nee ik verwacht ook niet dat hij zuiver klinkt maar aangezien onze dochter de hele dag staat te zingen met een borstel in haar handen, vondt ik dat een orgineel kado En dat hij zachter kan is helemaal ideaal natuurlijk Mv3hartendiefjes, wat balen dat hij van jullie kapot is.
ja dat is echt balen maar ze krijgt n nieuwe nu zingt ze met een pollepel whaha echt erg grappig zet ik de k3 liedjes op en je moet ze eens zien dansen en zingen haha
Nou we hebben hem gisteren gegeven, en het is een groot succes, wat een leuk ding zeg. Ze heeft al heel wat concerten gegeven
Emma had hem afgelopen simterklaas gekregen. Ze vind hem geweldig en pakt hem er vaak bij. Vandaag ook nog. Gaat ze meezingen en dansen. Er zijn stukjes te horen van een paar hits applaus geluid tromgeroffel De microfoon is in hoogte verstelbaar ook erg handig En er kan natuurlijk gewoon mee gezongen worden. Hier dus een hit
Welke microfoon bedoel je? Want er zijn er 2. Een die je op de tv kunt aansluiten met 30 liedjes en de microfoonstandaard met 5 korte fragmenten
met de microfoonstandaard is leuk kids hebben hem hioer al gesloopt maar je hebt er nu ook z.n dansmat bij