Wil een winterjas voor mijn dochter bestellen van Pom Pom. Vind zelf de rode erg leuk, maar twijfel toch een beetje. Welke vinden jullie leuk? Bekijk bijlage 274627 Bekijk bijlage 274629
Ojee.. ik snap dat je moeite heb en hoewel ik deze jas eerder zou kiezen voor een ouder kind zou ik zelf kiezen voor de 2e... dat glansspul vind ik vreselijk en rood gewoon niet zo mijn kleur... MAAR.. je dochter is pas 4 en dan zou ik kiezen voor de 1e
Ik vind het model van de grijze het leukst en de kleur van de rode . Bij die rode vind ik de mouwen niet zo mooi. Maar als ik moet kiezen ga ik toch voor de rode, want ik hou wel van kleur!
Om eerlijk te zijn, kwa kleur vind ik rood het leukst, maar ik vind het verder geen mooie jassen. Veel te lang en te veel frutsels, lijkt met niet prettig op de fiets f buitenspelen.
Vind het model van de grijze dus ook erg leuk, maar dan de kleur weer niet. De mouwen van de rode ben ik ook niet helemaal fan van. Vandaar dat ik zo twijfel! Ga vanmiddag nog even na een leuke winkel in de stad, hopelijk hebben ze daar nog leuke winterjassen want waar ik tot nu toe ben geweest kon ik niks leuks vinden. Overigens zou dit geen jas zijn waarmee ze buiten mag spelen daar heeft ze haar oude winterjas voor.
Ik zou voor de grijze gaan.. Vind die pofjes op de mouwen van die rode niet zo mooi. En die grijze met sjaal/muts in vrolijk kleurtje..
Ik heb rood gestemd. Vind die grijze erg mooi, maar ook zo besmettelijk . Verder ben ik ook een enorme kleurenliefhebber . Die blauwe vind ik niet mooi.
De rode vind ik niet mooi, vooral de onderkant niet. Kleurtje is wel leuk! De blauwe, dat vind ik net een vuilniszak... De grijze vind ik wel leuk (ook de kleur), maar het lijkt me niet zo'n dikke jas..
Ik zou mijn dochter dan zelf laten kiezen, want ik zou dan ook niet kunnen kiezen en bovendien is mijn dochter degene die het aan gaat doen.
De grijze en dan opleuken met felle accessoires (muts, sjaal, handschoenen). Maar het lijken mij inderdaad geen praktische jassen voor een meisje van 4...