tijd om een ledikantdeken aan te schaffen. Graag ervaringen en ik hoor het graag eerlijk als die van Prenatal niet fijn is in gebruik want ze staan nogal ongebruikt op marktplaats....
Ik heb zowel wieg dekens als ledikant dekens van prenatal en ze zijn.prima.hoor... Misschien ongebruikt.omdat je sommige er meer hebben... Hier ook een.witte deken.die amper.gebruikt is ... Hier hebben we ze in 3 kleuren
Ongebruikt kan ook komen omdat een kindje al snel naar een slaapzak is gegaan. En als je kindje dan de eerste weken in de wieg lag kan het zo maar zijn dat de ledikant deken niet gebruikt is.
Ik heb ze ook! Zijn prima hoor,niks mis mee. Evenals de dekens,blijven ook mooi. Ik heb ze voor onze zoon 5maanden gebruikt, die ging daarna in slaapzak zonder verdere toebehoren in bed. En gebruik diezelfde lakens nu alweer 6maanden voor onze dochter. Die is wat rustiger in haar slaap en ligt dus (nog wel) onder laken en deken in bed. Overigens doe de lakens en dekentjes in de droger op kastdroog en dan een voorzichtig programma. Hier op deze manier geen last van stugge lakentjes en dekentjes. Strijkijzertje over het laken heen en mevrouw kan weer slapen
dekens zijn prima. en over het stugge, eerst een nacht in koud water leggen voordat je hem wast. door het koude water schijnen er bepaalde vezels te sluiten of zo waardoor hij na het wassen niet zo stug is.