iemand ervaring met de ledikantdeken van Prenatal?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door zwangerevrouw, 8 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    tijd om een ledikantdeken aan te schaffen.
    Graag ervaringen en ik hoor het graag eerlijk als die van Prenatal niet fijn is in gebruik want ze staan nogal ongebruikt op marktplaats....

2. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Ik heb zowel wieg dekens als ledikant dekens van prenatal en ze zijn.prima.hoor... Misschien ongebruikt.omdat je sommige er meer hebben... Hier ook een.witte deken.die amper.gebruikt is ... Hier hebben we ze in 3 kleuren

3. Loveazra2

Loveazra2 Bekend lid

8 mei 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    Heb Ze ook zijn prima

4. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Ik vond ze stug worden, die van de HEMA blijven veel zachter.

5. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Ongebruikt kan ook komen omdat een kindje al snel naar een slaapzak is gegaan. En als je kindje dan de eerste weken in de wieg lag kan het zo maar zijn dat de ledikant deken niet gebruikt is.

6. Misstiara5

Misstiara5 Actief lid

29 sep 2012
    436
    0
    16
    NULL
    NULL
    Prima kwaliteit! Heb ik gehaald met mama mazzeldagen. Eind deze maand zijn ze er weer.

7. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik heb ze ook! Zijn prima hoor,niks mis mee. Evenals de dekens,blijven ook mooi.

Ik heb ze voor onze zoon 5maanden gebruikt, die ging daarna in slaapzak zonder verdere toebehoren in bed. En gebruik diezelfde lakens nu alweer 6maanden voor onze dochter. Die is wat rustiger in haar slaap en ligt dus (nog wel) onder laken en deken in bed.

Overigens doe de lakens en dekentjes in de droger op kastdroog en dan een voorzichtig programma. Hier op deze manier geen last van stugge lakentjes en dekentjes. Strijkijzertje over het laken heen en mevrouw kan weer slapen ;)

8. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    dekens zijn prima. en over het stugge, eerst een nacht in koud water leggen voordat je hem wast. door het koude water schijnen er bepaalde vezels te sluiten of zo waardoor hij na het wassen niet zo stug is.

Deel Deze Pagina