Krijg je een email waarmee je die tas kunt afhalen of kun je gewoon met je pasje naar de winkel gaan als je je uitgerekende datum online hebt ingevuld?
Je krijgt een bevestigingsmail hierop staat wat je op kunt halen in die tas en die moet je ok bij kassa afgeven. Volgens mij staat er ook een streepjescode op dat wat je gemaild krijgt.
Heb jij trouwens twee tassen gekregen? Ik hoorde bij de Kruidvat dat ze maar 1 tas geven per zwangerschap, ondanks meerlingzwangerschap. Daarom heb ik ook maar een pas op mijn vriend zijn naam geregistreerd
Ik zat ook te wachten op een mail maar die kwam maar niet. Toen ik heb ingelogd op kruitvat.nl stond daar dat ik de tas kon activeren op de site, daarna blad uitprinten en met pasje naar de winkel om op te halen
hier geen mail die ik uit moest printen maar alleen een mailtje dat ik mijn tas kon ophalen dus gewoon naar de winkel en daar werd mijn voordeelkaart gescand
Ooooh slim van je!!! nee helaas maar 1... etos wel 2 maar prenatal ook maar 1. Babybox prenatal wel 2 straks.
Heb bij het registreren van de tweede pas mevrouw Maartman ingevuld ipv meneer Maartman omdat alleen vrouwen die tas schijnbaar kunnen aanvragen haha. Prenatal krijg je trouwens twee als je het aangeeft. Baby dump krijg je maar 1, maar je kunt gewoon nog een keer een bonnetje invullen en dan krijg je gewoon nog een doos mee. Tsja, het klinkt misschien wat hebberig maar als je twee kinderen in twee zwangerschappen krijgt, krijg je wel alles dubbel en nu slechts 1 keer? Dacht het niet haha. Kom maar op met de gratissssss luiers hahaha
Ik heb nooit een mail gehad, maar alle spullen stonden los op het pasje. Via de site kun je dat zien bij geactiveerde aanbiedingen oid. Tas kun je bij de kassa vragen en dan de rest zelf in de winkel verzamelen.
Hahaha zo is t!! nou ik kreeg t niet bij prenatal Vonden me vast niet leuk Wat zit er ook alweer in de babydump? Moeite waard? Tot nu toe online besteld en nog niet in de winkel geweest.
Hihi vraag je er gewoon nog 1 aan op je vriend zijn naam Babydump: Hydrofiel washandje, zeehondjeknuffel, lepeltjes, bakjes om eten in te vriezen, bakjes voor melk poeder, tuitbekers, sokje, rompertje en verder veeeel rotzooi
ik heb vandaag die van de babydump opgehaald vond hem goed gevuld vorige keer was het magertjes had nu knuffel washandje avent speen difrax flesje lepeltjes rompertje 2 bakjes en een bon waar ik een matras en aerosleep kan winnen
ik was erg blij met die van de babydump. Zonder zooi trouwens. Of de boxen earen nog niet af misschien.... is de kruitvat de moeite waard? Das de enige die ik nog niet heb
Kv is een pakje luiers, wasgel en een koelbijtring. Babydump vond ik nog een van de leukste dozen, met de minste zooi