Iemand ervaring met de loopix?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Rosa5, 22 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
  2. Marlett

    Marlett Fanatiek lid

    13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Hmmm...
    Dus iets dikkere kleren, groter kindje, keertje wat afvallen en je hebt al niet meer helemaal de goede maat. Hoe groot is dan de kans dat je een écht passende hebt?
    Ze verkoopt ook liliputi SSC´s voor een schappelijke prijs, daar zou ik eerder voor gaan.
     
  3. Suusjeuh

    Suusjeuh VIP lid

    4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Over het algemeen is iets wat je niet op maat kan stellen, niet fijn om mee te dragen. Bij zo'n drager als die jij post, lijkt het makkelijk dat je niet hoeft te knopen, maar je kan dus ook niet bepalen of je strakker moet knopen of niet. En dat is echt onmisbaar, want dat bepaalt je draagcomfort en gemak!
     
  4. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Bedankt voor jullie reacties. Ik twijfel zelf ook of hij wel zo handig is als hij eruit ziet. Waar het mij om ging is dat je deze juist in de eerste maanden kan gebruiken en die andere meestal pas vanaf een paar maanden.
    Of je komt op een doek uit. Dat knopen zou ik nog wel kunnen leren maar je houdt dan zoveel stof over. Of je zit zelf helemaal ingewikkeld lijkt het wel op het plaatje. Lijkt mij zo warm.
     
  5. Suusjeuh

    Suusjeuh VIP lid

    4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Een rekbare draagdoek kan je vanaf de geboorte gebruiken, en ik zou zelf 't verschil tussen loopix ( synthetisch ) en draagdoek ( katoen ) wel weten! Het knopen is echt niet zo moeilijk als het lijkt hoor, even oefenen en als 't niet lukt, een oproepje plaatsen voor draagmama's in de buurt of een draagconsult aanvragen. Een bondolino is trouwens ook geschikt vanaf de geboorte he, en die kan zowel jij als je manlief gebruiken en tot veel oudere leeftijd als dit ding.
     
  6. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Een bondolino zal dan denk ik inderdaad het meest bij mij passen.
    Maar die zijn dan ook gelijk een stuk duurder.
    Marktplaats maar even in de gaten houden dan.;)
     

Deel Deze Pagina