Tips?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Ashton, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ashton

Ashton Lid

May 28, 2008
    15
    0
    0
    Leerling Kapster
    Rotterdam
    Heeii allemaal,

Ik had een vraagje..
    Hebben jullie een tip voor mij waar ik goedkoop leuke meubeltjes kan kopen?
    Ons budget is niet ruim maar wil wel leuke meubelen voor in de babykamer.
    Ik heb al op Marktplaats gekeken, maar het is te duur of niet leuk of al weg :(
    Ik hoop dat jullie tips hebben !

Groetjes, Ashton

2. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik denk dat je tweedehands de meeste kans hebt. en anders even googelen op goedkoop babykamer. maar de meeste nieuwe zijn toch wel duur.

weet je trouwens dat er bij je leeftijd 9 staat? ik neem aan dat je niet negen bent?

gr kim

3. Ashton

Ashton Lid

May 28, 2008
    15
    0
    0
    Leerling Kapster
    Rotterdam
    Ok, dank je wel !

Nee ik ben inderdaad geen 9 haha ! Bedankt voor de attenti ;)

Groetjes, Ashton

4. witte reus

witte reus Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    1,789
    0
    0
    dat is lastig zoeken als je een beperkt budget hebt, maar ik persoonlijk vind dat altijd wel leuk ( niet altijd even makkelijk) idd marktplaats, e-bay speurders...

eventueel bij Leen Bakker, daar hebben ze regelmatig alles is de aanbieding voor 300 euro, ik weet dat ze bij de baby-dump een kinderkamer voor 600 euro hebben..

succes ermee ik hoop dat je iets leuks vind.

5. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

Ons kamertje komt bij de ikea vandaan (zie album). Was in totaal iets meer dan 400 euro.
    Ze hebben verschillende kamertjes bij de ikea, misschien zit er ook wat voor jou bij.

6. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
  7. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    wij hebben de babykamer bij gardo vandaan, die zit in amersfoort maar ik zag dat je in rotterdam woont dus dat is dan ook niet echt handig.....
    heb net ff op de site gekeken maar je kan ook online bestellen. misschien ff bij jou in de buurt babykamers kijken en dan op de site kijken of ze hem bij gardo ook hebben. ze hebben vaak erg leuke aanbiedingen dus misschien is ie dan goedkoper dan ergens anders. en anders toch 2de hands. je moet net geluk hebben met marktplaats ed.
    succes ermee.

liefs doris

8. Anna1978

Anna1978 Actief lid

Oct 7, 2007
    419
    0
    0
    Den Haag
  9. sjudith

sjudith VIP lid

Dec 19, 2007
    13,031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Wij hebben onze ledikant gekregen van kennissen. De commode van oma gehad.
    En de box voor 10 euro op MP. Het badje en tummytub incl standaard voor 15 euro op MP
    En veel kleertjes gekregen en ook van MP.
    Ik heb een paar keer een partij kleertjes gekocht via MP. Pas een hele grote doos vol kleertjes voor 7,50! En nog leuke ook!

Ik had een tijdje op hyves en msn staan dat ik nog babyspullen zocht! En kreeg veel reacties!

Kijk ook eens op
    www.gratisaftehalen.nl
    www.gratisoptehalen.nl
    http://www.mijnbabykleding.nl/baby/mark ... leding.php
    http://baby.tweedehands.net/?gclid=CJ3B ... QgodWA_MhA

10. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

HIer op het forum wordt een kamertje aangeboden voor 150 euro geloof ik.
    Moet je even kijken bij 'te koop aangeboden' . Topic is van Verena87

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    bij van asten in tilburg www.babysuperstore.nl hebben ze babykamers vanaf 200 euro. je hebt dan wel alleen een comode en ledikant.

ook verkopen ze showe room modellen en dan geheel compleet inc beddengoed en hemeltje etc vanaf 300 euro en je ziet het er ecth niet aan hoor.

misschien dat er in jou buurt ook winkels zij die showeroom kamers verkopen dat scheelt als snel de helft of zelfs meer en er kan misschien wel een krasje op zitten maar hij kan ook helemaal gaaf zijn.

veel succes met je zoektocht

ik heb een babykamer voor 599 gekocht en kreeg er een gratis babyfoon, matras en knuffelbeer bij en verder nog een boekje met kortingsbonnen voor andere aankopen zoals maxicosi enzo.

12. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

Mar 17, 2006
    4,738
    0
    36
    Wij hebben hem via marktplaats voor 250 euro alles compleet en zo goed als nieuw.

Onze vorige hebben wij gratis op mogen halen (ook via mp).
    Vond m alleen niet zo mooi als ik had gedacht dus die hebben we gratis naar zwangere collega gedaan :p

13. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

Jun 25, 2007
    996
    0
    0
    Bij van Asten in tilburg is idd een goede optie, ze hebben ook showroom modellen staan voor heel weinig. Als je een beetje in de buurt woont zou ik daar echt eens gaan kijken :)

14. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Misschien kun je nog eens in je familie vragen of er niet iemand is die spulletjesd overheeft en of je die mag overnemen/hebben.

Ik ga zelf mijn ledikantje waar ik als baby inlag laten opknappen door opa en dan ziet ie er weer als nieuw uit. :) Ik heb een wit ladenkastje van de Ikea die in mijn nieuwe huis niet meer in de slaapkamer past. Dus die ga ik gewoon gebruiken voor de babykamer, kunnen kleertjes en dergelijke in. Als commode wil ik een leuk oud bureau uitzoeken en verven, hoppa een commode. Ik ga echt geen nieuwe meubels kopen, als ik DIE prijzen die denk ik nou stop dat kastje of bedje maar waar de zon niet schijnt, dat heb ik gewoonweg niet over voor zo'n kastje. En het stomme is dat je bij de Karwei of Gamma gewoon voor veel goedkoper kasten kunt kopen. Waarom babykasten dan zo duur? Gewoon omdat ze inspelen op de gedachte 'voor mijn kleintje alleen het beste'. Althans zo kijk ik er tegenaan dan. :p
    Met een beetje creativiteit kom je ook al een heel eind als je budget beperkt is. :) Suc6 ermee!

15. Ashton

Ashton Lid

May 28, 2008
    15
    0
    0
    Leerling Kapster
    Rotterdam
    Ok, Super bedankt voor de tips ! :D
    Ik ga ff rond neuzen en hopelijk zit er wat bij !

De box krijg ik van mijn tante en de kinderwagen krijg ik van mijn oma.
    Moet alleen nog even kijken welke kinderwagen goed is. Ik heb liever zo'n alles in 1 ding.
    Een maxicosi en wat kleding krijg ik van een collega van mijn tante.
    Echt zo lief van al die mensen dat ik dat mag hebben van ze ! :D

Groetjes, Ashton

16. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ja als je zulk soort spulletjes krijgt ben je echt gered hoor....ik heb ook een supermooie wagen gekregen die van mijn nicht is geweest. 2 in 1 ook plus een adaptar voor maxi cosi (moet ik alleen nog ophalen). Nieuw was dat ding superduur en ik heb hem gewoon voor niks...

Echt zodra het om baby'tjes gaat geven mensen alles weg :) Wel een heel mooi begin voor de kleine dat hij/zij door iedereen welkom wordt geheten!

17. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

May 31, 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Ik heb een heel leuk ledikantje en commode op marktplaats gekocht, voor 100 euro, dus dat vind ik niet zo duur. HIer op de website staan ook dingen te koop. Ook mijn kinderwagen heb ik van marktplaats, 50 euro. Voor de rest heb ik heel veel van mn ouders gekregen want mijn broertje is pas 4 dus ze hadden nog heel veel over.

18. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,158
    8,135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik heb op marktplaats mijn hele kamer gekocht voor 50 euro.

Je kan zoeken op babykamers en dan de prijs van laag naar hoog zetten, zag gisteren nog kamertjes voor 150 euro.

Ik heb als kinderwagen een Quinny Freestyle 3XL met reiswieg, buggyseat, maxicosi die ook gelijk een autostoel is, alle adapters erbij, voetenzak, muskietennetten, regenhoes voor de maxicosi en de wieg en de buggy etc helemaal compleet, 3 keer gebruikt.

Via marktplaats 150 euro. Nieuw is ie 1000 euro. Foto in mn album

Share This Page