Snee tussen balzak en anus

Discussion in 'Baby en dreumes' started by ashleyp, Aug 25, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Hallo dames.

Vooraf wil ik even aangeven dat ik morgen sowieso de dokter even bel maar misschien herkent iemand van jullie dit?

Ons zoontje heeft tussen zijn balzak en zijn anus een sneetje. Daar hij rond zijn anus vrij rood was de afgelopen twee weken heb ik hem af en toe in zijn blote bips laten spelen en bij iedere schone luier dun ingesmeerd met zinkzalf maar het sneetje wil maar niet genezen. :(Herkent iemand dit?

"Toeval" is trouwens dat ik al geruime tijd (4 jaar denk ik zoiets) last heb van een zelfde sneetje schuin onder mijn vagina ingang.:( Hier heb ik een tijdje last van en telkens denk ik, dat geneest vanzelf. Echt komt het na een maand ongeveer steeds terug. Ik ga nu dus ook maar eens voor mijzelf bellen daar ik er nu weer last van heb.

2. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Zink droogt de huid in, zink gebruik je alleen als je een nat wondje/plekje hebt.
    Geen idee wat het kan zijn... succes bij de dokter!

3. IngeM

IngeM Fanatiek lid

Dec 17, 2011
    1,590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Komt dat bij jezelf elke maand net voor/tijdens/net na je ongesteldheid terug?

4. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Heb ik eigenlijk nog nooit op gelet. Nu heb ik er al zeker 2 weken weer last van en ik moet deze week ongesteld worden. Herken je het probleem? Ik moet zelf woensdag naar de dokter en mijn sm gaat om 09.40 met mijn zoontje dus ik ben eens benieuwd.

5. IngeM

IngeM Fanatiek lid

Dec 17, 2011
    1,590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Ik heb dat ook wel gehad, vooral net voor of na m'n ongesteldheid, bleek een schimmelinfectie die door een veranderde zuurtegraad door ongesteldheid en gebruik van tampons en maandverband steeds weer de kop op stak. Na de menstruatie kon m'n lichaam het zelf oplossen maar in combinatie met ongesteldheid en tampons werd de weerstandje laag. Met zalf ging het over en is niet meer teruggekomen.

6. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Nou hij heeft een creme gekregen die er 2x per dag moet worden opgesmeerd. Hij heeft het niet alleen op de eerder aangegeven plaats maar ook in zijn bilnaad. Echter lijkt hij er zelf geen last van te hebben. Waardoor het is ontstaan weet ik helaas nog niet daar SM niet verder heeft doorgevraagd.

Ik ben benieuwd wat ik zelf te horen krijg woensdag. Ik vermoed dat ik ook een zalfje zal krijgen.

7. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Ben zelf net bij de dokter geweest. Hij heeft het sneetje geplakt met huidlijm en ik moet in de gaten houden of het terug komt. Als het terug komt plakt hij het nog een keer en als het dan weer terug komt dan word ik doorgestuurd naar de gyn. Maar hij verwacht eigenlijk dat het nu wel over zal zijn.

Was trouwens wel ongemakkelijk. Dan moet je al met je benen wijd voor de dokter gaan liggen en dan gaat hij vervolgens ook nog de plaksel droog blazen.....:$

8. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Sorry, ik zie het helemaal voor me :D

Maar evengoed erg vervelend, en ik hoop dat zowel jij en je zoontje er snel vanaf zijn!

9. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Oeps awkward..:)
    En was met Chili vp. zeep.
    Sterkte ermee..

Share This Page