Weet niet waar ik het moet plaatsen..

Discussion in 'Anticonceptie' started by happynienja, Oct 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. happynienja

happynienja Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    3,178
    0
    0
    Julianadorp
    Ik ben vorige maand begonnen met de pil en voor het eerst deze maand ongesteld geworden.
    Was veel minder heftig gelukkig en korter dan daarvoor.
    Afgelopen donderdag was ik niet meer ongi maar ik heb nog een enorm ongesteld gevoel van onderen en mega last van m'n borsten..
    Het eerste wat ik dacht was zwanger, want dat had ik met martijn ook, zo'n ongesteld gevoel.
    En m'n buik voelt onderin ook wat dikker.
    Vorige week zaterdag heb ik een test gedaan omdat ik twee dagen overtijd was, negatief, maar goed als je aan de pil bent hoef je eigenlijk de dagen niet te tellen maar je doet het toch.

Wat denken jullie? Ik weet dat een test uitsluitsel kan geven en als ik het morgen nog zo voel koop ik er ook 1 maar dacht ik vraag jullie mening even.

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik verplaats je vraag naar het onderdeel anticonceptie.
    Elmo

3. Chai

Chai Niet meer actief

Het is normaal dat je tijdens pil gebruik minder heftig ongesteld bent en vaak ook minder lang. Bij mij was dit altijd 3/4 daagjes.
    Ook kan je meer vocht vasthouden door pil gebruik en zeker in het begin zal je lichaam eraan moeten wennen.
    Ik zou er zelf vanuit gaan dat je niet zwanger bent. Maar als jeje toch onzeker voelt, is nog een testje wagen zo gedaan toch?

Groetjes.

4. Assje

Assje Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,440
    1
    0
    Meer vocht vasthouden kan zeker! Zelf was ik tijdens pilgebruik zeker twee kilo zwaarder rond mijn menstruatie. Je hele lijf verandert en je kunt klachten krijgen die bij een zwangerschap passen omdat pilgebruik eigenlijk een soort schijnzwangerschap is. Sommige mensen hebben nergens last van, anderen voelen zich hartstikke beroerd.

Ik ben lang aan de pil geweest en tussendoor twee keer gestopt, een keer voor bijna een jaar en een kaar voor een paar maanden. Toen ik daarna weer begon had ik beide keren ook twee maanden allerlei verschijnselen die ik zonder pilgebruik niet had. Ik heb ook heel wat zwangerschapstesten versleten in die perioden haha, je wilt het toch zeker weten. Daarna raakte mijn lichaam er denk ik aan gewend want ik heb beide keren geen klachten meer gehad tot ik weer stopte.

Ik zou als ik jou was nog even een weekje wachten. Als je de klachten dan nog hebt kun je eventueel nog een test doen. Elke dag testen kost je alleen maar geld.

5. happynienja

happynienja Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    3,178
    0
    0
    Julianadorp
    Ik ga vanmiddag een test kopen,je weet maar nooit.
    En anders naar de huisarts, misschien een blaasontsteking dacht ik.
    Ik laat het jullie weten.

6. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    En, hoe is het afgelopen?

7. happynienja

happynienja Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    3,178
    0
    0
    Julianadorp
    Oh helemaal vergeten.. Stom.. Niet zwanger gelukkig.

Share This Page