verschoonkussen xxl kidzimpulz

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Yellowsun, 6 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Heeft iemand een aankleedkussen van kidzimpuls??Ik wilde even weten of die fijn zijn omdat ze met korreltjes zijn gevuld.
    Ik ben nl van plan om er een te kopen.Ze zien er stevig uit en de andere gewone aankleed kussens gaan steeds kapot.En zijn ze makkelijk schoon te maken?
    Aankleedkussen | Kidz Impulz

2. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Ik heb het kussen vandaag besteld en het lijkt me een erg fijn kussen. Lekker groot en je beebje ligt er wat steviger in. En mooi natuurlijk.

groetjes Nicole

3. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ik heb hem en ben er niet echt tevreden mee, ik altijd dat alle
    bolletjes naar 1 kant gaan...en als je morst met haar lotion zijn er
    meteen vlekken....
    Maar das mijn mening, hij is wel lekker groot....

4. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Laat je me ook even weten wat je ervan vind als je hem hebt??

5. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Heb hem ook besteld, mijn vriendin heeft hem en vindt het een fijn kussen. Dus een beetje op haar aanraden. En ik denk dat je ook vlekken kunt krijgen op een ander kussen. Als hij er niet meer uit zou zien koop ik er een hoes voor....

6. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Fijn kussen, maar inderdaad lotionvlekken gaan er niet goed uit. En omdat er in het midden een plooi is genaaid is het niet altijd handig verschonen. Ik heb nu weer een gewoon aankleedkussen. Het enige wat fijn is is dat hij zo groot is.

7. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Ja zal ik doen maar het duurt allemaal nog even voor ik het ding ga gebruiken. Ik heb ze al in het echt gezien en vond ze er goed en degelijk uitzien!
    Je kunt er zo'n band omheen kopen en daar komen dan de vlekken op wat mij betreft of er even een katoenen luier onder leggen die makkelijk in de was kan.
    Ik vind dat je kindje er steviger op ligt en lekker groot wat fijn is als ze ouder zijn.
    En natuurlijk voor de mooi, ik vind die andere aankleedkussens zo lelijk.

Oh ja een hoes erover is niet mooi, gisteren op debeurs gezien en dan is het net een grote zak met een badstofhoes eromheen gefrot (is het dan natuurlijk ook hahaha)

Ik zou zeggen , gewoon doen:D

gr. Nicole

8. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Ik vind persoonlijk niet dat het kindje er steviger op ligt, hij zakt er meer in weg in het midden. Op een gewoon kussen ligt het kind platter/rechter en vind ik het makkelijker de luier te verwisselen. Maar goed dat is mijn ervaring. Vandaar dat ik voor de baby weer een gewoon kussen heb. De grootte is inderdaad wel heel fijn, ik ga 'm zeker ook niet wegdoen. Ik deed er ook vaak een doek op of soms een hoeslaken of wieglaken.

9. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Kk heb hem ook voor Joey. Hij is lekker groot en ligt er lekker in te loungen tijdens het verschonen.
    Om vlekken te voorkomen doe ik er een handdoek op leggen voordat ik ga smeren met olie en lotion..

10. 894hi

894hi Niet meer actief

heb m hier ook supper vind ik m en mn meisje ook ... ook leuk is dat je de naam er vor 5 euro op kan laten zetten :D

11. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik wist helemaal niet dat ze ook van die grote hadden..ik zat altijd maar te klungelen met dat kleine *** ding

12. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Ik ga hem toch ook bestellen hoor,hij lijkt me toch ook wel makkelijk.Aangezien onze knul niet meer op het gewone aankleedkussen blijft liggen en steeds aan de zijkanten trekt zodat de naden steeds losgaan.Maakt niet uit of er een van de Hema is of een dure van de prenatal.Ik denk dat hij deze niet zo snel kapot kan trekken.

13. Angelina

Angelina Niet meer actief

Ik weet het nog niet. Ik was er eerst helemaal weg van, maar na sommige kritische kanttekeningen in dit topic oa, ben ik toch gaan twijfelen ;)

14. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Heb er ook één gekocht nadat ik de normale te klein vond worden en beeb of met voeten of met hoofd op het hout van de commode kwam.

Ik heb gekozen voor een zilveren XXL kussen van de special edition, dit is van een ander materiaal gemaakt dan de gekleurde nylonvariant, welke mijn inziens inderdaad vlekken zou geven. De special edition heeft een geplastificeerde laag en voorkomt zo dat ongelukjes of lotion vlekken geeft. Nou moet je natuurlijk wel zilver/goud/Delfts blauw/rood willen in de babykamer.

Verder glijft het kussen wel enorm, dus heb er zo'n rubber antislipmatje onderliggen.

Verder is het een prima kussen.

15. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Ben ik echt de enige die er idolaat van is?

16. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    mss omdat de andere een gewone gewend zijn en dat deze nu erg onhandig is omdat ze gewend zijn te verschonen op die andere

17. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    De mijne zal 1 deze dagen wel binnen komen...Ik ga hem over een klein half jaar uittesten...Jullie horen van mij. Ik vind hem er al super mooi uitzien..

18. MaNo

MaNo Actief lid

2 jan 2009
    193
    0
    0
    Eindhoven
    Ik heb ook een (oranje) xxl aankleedkussen. was bij een vriendin en haar kindje is al wat ouder, kwam dus mooi niet met het hoofd op de commode, ideaal.
    Ik kan de mijne zelf pas vanaf jan gaan uittesten, maar ben tot nu toe helemaal blij. Snelle levering, alles prima in orde en superleuke oranje kleur.
    Hij glijdt wel een beetje, maar kan altijd nog een antislipmatje onder, eerst eens kijken hoe dit gaat.

19. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik heb hem nu ook ongeveer een jaar. Mijn dochtertje van twee verschoon ik er ook op en kleed ik er op aan, dat past goed.
    Meestal heb ik er een hoes om (je kunt gewoon een hoeslaken voor een wieg gebruiken) en anders gooi ik er een hydrofiel op.
    Ze zouden die bolletjes in een dun hoesje moeten doen en die harde hoes er overheen met een rits, zodat je hem zou kunnen wassen. Bij mij zitten er geen vlekken in trouwens. En eens in de week moet ik hem even goed in model schudden.

20. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    ik heb em ook! En nu heb ik ook maar een hoes bestelt want er zitten al wel allemaal vlekken in..
    Maar ben er verder goed tevreden over, hier kunnen ze nog jaren op liggen!
    Maar wat die hoes betreft, idd je kan ook een wieg hoeslaken erover heen trekken, maar daar kwam ik pas achter toen ik de hoes al binnen had hahaa!!!

Deel Deze Pagina