tja 2 dagen voor NOD en een testje erop gewaagd. ik zie wel een streep maar ik heb al vaker een vaag streepje gehad maar de hoop blijft groot. hij is niet vet positief, heeft dat iets te betekenen?
Meid, beide testen in je album zijn positief hoor. Ze worden vanzelf donkerder. Test over een paar dagen nog eens en je zult gelijk verschil zien!
Ik zie ook een streep hoor! Dat ie niet vet positief is komt waarschijnlijk doordat je nog voor je nod zit.
k zie ook een streepje, dus voorzichtig gefeliciteerd. mischien is ie over 2 daagjes vet posi gr kreeft
zou het dan toch zo zijn? ik ben nog niet ongi vandaag wel CB gedaan maar niet positief. misschien vandaag even naar de kruidvat voor een testje. jullie horen het nog.
Je houdt het spannend he dame,. Ik hoop dat die dik positief is. De clear blue heeft toch meer hcg nodig he.
net een ovutestje gedaan (had ik nog liggen), is toch wel positief hoor maar toch... snap ik het niet, net de eerste tekenen van ongi geconstateerd. de eerste druppels zijn een feit en ik denk dat het door zet. mijn testjes was toch positief ik ben er echt wel een beetje onderste boven van. natuurlijk weet ik dat voor je NOD niet moet testen om dit te voorkomen. denk dat ik maar eens een ronde helemaal niks doe. groetjes een toch wel beetje depri toontje
Ach nee toch. Gadver... vind dit altijd zo klote he. Maar meid, je test was echt positief. Dit is dus of een vmk of een vals posi test. Maar je zag het echt niet verkeerd! Heel veel sterkte meid!