Welk matras?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Linnie1985, 26 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Vandaag hebben we het babykamertje besteld, echt super leuk! Maar...toen kwamen we bij de matrassen en ook daar grote keuze mogelijkheden. Ook qua prijsklasse uiteraard.
    Voor wat voor soort matrasje hebben jullie gekozen? De verkoopster adviseerde een ademend matras, voor als de baby op d'r buik ligt. Klinkt allemaal heel mooi en goed enzo, maar is dat allemaal echt nodig?
    Ik heb er duidelijk nog geen verstand van...:)

2. Lycke

Lycke Lid

30 jul 2009
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben een polyether matras.

Qua prijs is het gewoon een gemiddeld matras.
    Zolang het een stof is die goed ventileert is het prima lijkt me.
    Persoonlijk leg ik een baby niet op z'n buik te slapen totdat het sterk genoeg is om zelf om te draaien en het zelf vanaf rug op buik draait.

Groetjes Lycke, mama van Joris ( 13 november 2007 ) en
    Sophie ( 16 april 2010 )

3. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Tja, verkooppraatjes genoeg natuurlijk!
    Ik vroeg daarna aan de verkoopster van de prenatal hoe de kwaliteiten waren. Uiteindelijk gaf ze aan dat het goedkoopste matras en dus het simpelste ook een super goed cijfer krijgt want anders mag het niet verkocht worden, regels zijn best streng.
    Hier dus het goedkoopste matras van prenatal gekocht. Komt nu de 2e van in huis voor broer/ zus; staat nu in de sale folder van prenatal.

Wij gebruiken ook gen aerosleep; ik geloof er allemaal niet zo in. Maar...... dat is aan ieder om dat voor jezelf te bepalen. Je kan hierover van iedereen heel verschillende adviezen krijgen omdat iedereen nu eenmaal anders in het leven staat.