Hoi, Morgen komt de beste man weer aan in Nederland en mijn zoon wil ontzettend graag een tablet. Nu heb ik wat reviews gelezen van de Kurio tablet. En daar las ik best wat negatieve puntjes over. Daarna kwam ik op de Qware, te koop bij Intertoys. Daar lijken de meningen wel wat positiever over te zijn. Wie van jullie heeft ervaring met deze tablet? Of hebben jullie nog andere suggesties? Het is de bedoeling dat voornamelijk mijn zoon er gebruik van maakt en ik af en toe ook, 's avonds op de bank. Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen, want op een gegeven moment zie je door de bomen het bos niet meer.
Mijn kinderen hebben bijde de 7 inch en nu al dochter al ruim 1 jaar en zoontje 6 maanden. Prima ding. ( Kinderen zijn 4 en 6 )Makkelijke bediening , loopt niet vast en os redelijk snel. Apps zijn makkelijk er op te zetten. Heb voor hun ieder een stoothoes gekocht ( roze en blauw) zodat hij tegen een stootje kan. Ik zeg prima ding. Hiervoor hadden we een andere van Qwarty die niet goed was en gingen terug naar Intertoys. Haf zelfs de bon niet meer en hoopte op reparatie. Krijg ik gewoon meteen een nieuwe mee maar ander type zonder moeite. Bleek dat dat ene model veel problemen had en prima service dus. Die we nu hebben is echt super .
Wij hebben twee iPads voor onszelf en een Qware voor de kids van intertoys, volgens mij was die 95 euro ofzo maar ik vind hem vreselijk hoor. Traag, loopt vaak vast, komt vaak niet goed op wifi, accu snel leeg etc. Maar voor de kids is het best ok. Ze hebben er letterspelletjes en puzzels op enz dus ik vind het best, maar ik zou er niet zelf op kunnen werken hoor. Natuurlijk is hij een stuk goedkoper dan een iPad maar het verschil in qualiteit en werkbaarheid is een stuk groter dan het verschil in prijs. Onze kids hebben ook elk een nintendo DS en dat is weer wel heel leuk en werkt goed. Maar ja, daar kun je zelf weer niet op werken.
Hier hebben we er 3, alleen voor de kids. Ik vind ze prima, ze gaan er verder niet mee op internet, ik heb er wat spelletjes op gezet en het functioneert prima.
Wij hebben hier voor de dames tablets van het merk Yarvik. Prima dingen ook en niet ontzettend prijzig.
Mijn kinderen van 6 en 4 hebben ieder een Qware tabby en gebruiken het alleen om spelletjes op te spelen. Wij hebben ze nu zo een 4 maanden en ik vind ze helemaal super...wat betreft de accu volgens mij gaat die zo een 3 uur mee dat is ruim voldoende want ze mogen per dag toch niet langer dan een uur of half uur Spelen
Wij hebben er 2 gehad maar ze zijn niet best. Erg traag, lopen ontzettend vaak vast echt drama! Kun je beter iets meer uitgeven en een Samsung of iPad kopen.
Bedankt voor de reacties tot nu toe. Ik heb zelf nog wat reviews gelezen en het schijnt dat er veel verschil zit tussen de 7 inch en de 10 inch. De 10 inch schijnt niet goed te zijn en de 7 inch wel. Nu is er ook nog een 8 inch, maar dat vind ik geen reviews van. Poeh, het wordt er niet makkelijker op...
Wij hadden eerder IND de 10 inch. Mocht ik gratis omruilen tegen de 7 inch die veel beter is. Niet vergelijkbaar. De 10 inch was niet goed en is ook een tijdje niet verkocht tot hij weer vernieuwt was.
Ik heb voor mijn dochter voor kerst de viewpia van de Media Markt gekocht, heb er goede verhalen over gehoord en met het proberen werkte het prima.
Ik wilde die eerst ook kopen voor e oudste, maar heb nu die van de aldi gekocht. Op papier komt hij er beter af.