hoi, ik heb een vraagje over de phil&teds vibe. Kan de peanut nu wel of niet inclusief het duozitje gebruikt worden? Ik hoor steeds verschilldende verhalen... groetjes Debby
Het is wel mogelijk, maar dan zit de oudste bijna met zijn/haar gezichtje tegen de achterkant van de peanut aan. Dit vonden wij een heel raar gezicht. Wij hebben daarom alleen de duo en de extra grote cocoon. We hebben nog geen ervaring, hoe dit straks met twee kindjes gaat (duurt nog ongeveer 3 weekjes!) Gr
Hoi! Helaas geen ervaring met peanut. Ik gebruik de vibe nu ruim een jaar en ben er zeer tevreden over. Dus mocht je nog andere vragen hebben..... Grtjs
Oow wat toevallig dat ik dit lees. Zag de wagen gisteren voor het eerst bij de babydump en het leek mee echt een ideale wagen. Had helaas een beetje haast dus kon het verder niet goed bestuderen maar ik lees even mee.
ja zonder die peanut vind ik het eigelijk niks. De baby hangt er dan alsware onder. Dan vind ik de Icandy handiger.
Wij hebben ook een Phil & Teds Vibe en ik kan met recht zeggen dat het de beste babyaankoop ooit is geweest. Wij hebben geen peanut gekocht omdat we ook nog onze enkele wagen hadden. Ik moet zeggen dat de de enkele wagen weinig gebruikt hebben omdat Morris het heerlijk vond in de Phil & Teds. Het bakje voor de baby schommelt een beetje en iedere keer als ik hem daar in legde sliep hij binnen 5 minuten. Inmiddels heb ik hem omgebouwd en zit ook Morris. Nu hebben we iedere strijd omdat mijn dochter onderin wil zitten ipv boven. Ik heb nog wel een vraagje misschien dat iemand dat hier weet. Ik ben voor de winter nog op zoek naar een voetenzak voor het onderste zitje. Een gewone voetenzak lijkt mij een beetje groot. Heeft iemand hier een oplossing voor gevonden? Op de site van Phil & Teds staat hier niets over.
Ik ben ook heel tevreden over de phil & teds wagen. Ik had eerste een tweedehands urban jungle (naast elkaar) maar ik kwam de kruidvat niet in (met enkele wagen al moeilijk met al die spullen in die gangpaden) en in de supermarkt was de kassa met brede pad steeds gesloten. Ik baalde er zo van dat ik na 3 maanden de urban jungle weer verkocht heb en de phil & teds gekocht heb. Mijn zoontje was toen 22 maanden en mijn dochtertje 3 maanden. Ik moest wel even wennen dat ze daar onder lag maar ze vond het heerlijk, en schommelde heerlijk in slaap. Mijn zoontje vond het prachtig om hoger te zitten. Toen mijn dochtertje kon zitten is mijn zoontje onderin gaan zitten. Dat vindt hij geweldig, lekker zn eigen hoekje. Officieel mag het niet, de zwaarste moet eigenlijk voorin zitten. Nu mijn zoontje 3 is loopt hij veel, toch neem ik het duozitje mee. Als ik wat sneller wil of hij is moe dan kan hij even zitten. Omdat mijn zoontje steeds liep en af en toe maar in de wagen zat heb ik geen voetenzak aangeschaft voor onderin. Lijkt me inderdaad krap worden. In de winter deed ik hem een ski-broekje aan. Misschien een idee. Ook heb ik, omdat er niet veel plek voor boodschappen overblijft in het mandje, als je kindje beneden zit, twee van die buggyhooks aangeschaft. Ideaal, je kunt er alle boodschappentasjes aanhangen.
@ TS: Op de site van de Babydump zie ik staan dat de Peanut gebruikt kan worden in combinatie met de duosit: Phil & Teds Vibe Peanut Zwart/Rood | Kinderwagens | Baby-Dump EDIT: HUH I'm confused... Op de site duowagens.nl staat weer dat als je de Peanut gebruikt er niet nog een ander kindje op de wagen kan... Duowagens - tweeling kinderwagens - uit voorraad leverbaar - Phil and Teds Vibe Peanut reiswieg
Je kan wel de duo sit gebruiken als je de peanut gebruikt, heb dit al eens 'live' gezien, vond dit zelf wel een beetje een raar gezicht en hebben daarom alleen de duo sit en de cocoon erbij gekocht.
De Peanut kan wel samen met het zitje gebruikt worden (Officieel zegt de fabrikant zelf van niet) maar het kindje zit dan zowat met zijn koppie onder/tegen de bak. Vanuit de fabrikant willen ze eigelijk dat we de Vibe als enkele wagen verkopen als wandelwagen in samenwerking met de peanut als reiswieg. Met als toevoeging dat er een extra zitje bij gekocht kan wortden zodat je van 1 enkele wagen je een dubbele wagen kunt maken zonder een nieuwe wagen te hoeven aanschaffen. Wat ik ook zo grappig vind om te lezen is dat alle kindjes graag onderop willen zitten, terwijl de papa's en mama's het vaak zielig vinden dat de kinderen zo onderop zitten en ze bijna niks zien, terwijl in de praktijk blijkt dat het juist vaak vechten is wie er onderop mag zitten.