Ik heb niet de dipstick met die andere met dat hartje. Die zijn geloof ik iets duurder maar niet te duur vind ik en erg duidelijk en makkelijk in gebruik. In mijn album zie je een positieve test. Het handige van de dipstick lijkt me dat je de datum en tijdstip er op kunt zetten. Als ik ga testen leg ik de tests in een rijtje op volgorde van het testen en dan kan ik zien hoe mijn cyclus loopt. Ik heb nu ook de zwangerschapstesten van Sensitest. Iemand ervaring daarmee? Ik zie nu op de site alleen dat er ook extra gevoelige tests zijn (komen ze nu mee ). Die heb ik volgens mij niet maar ga er denk wel 1 bestellen.
Sensitest ervaring: ik had twee dagen voor NOD getest en dacht een lijntje te zien. Ik was voorzichtig blij en was ervan overtuigd dat ik zwanger was. Twee dagen later werd ik ongesteld! Ik heb die testen niet meer gekocht. Ik heb ze van testjezelf.nu gekocht (pipetje), goedkoop en werket prima! Succes
Voor ovulatietesten kun je het beste geen ochtendurine gebruiken (staat ook heel duidelijk op de handleiding van de testen....), die is namelijk te geconcentreerd. Ik heb afgelopen cyclus ovutesten gebruikt en was meteen zwanger, helaas een vmk gehad. Heb ze nu ook weer van Sensitest besteld en ga ze vanaf volgende week weer gebruiken.
Ik zit momenteel op dag 32 van de cyclus. Ik kan dus al overtijd zijn. Mijn cycli varieren van 20 tot 34 dagen. Na een hele beroerde nacht moest en zou ik vanmorgen een zwangerschapstest doen. Van Sensitest. Er staat namelijk dat je 4 dagen voor je NOD al kan testen. Het tweede streepje bleef weg,test was witter dan wit. Dus of niet zwanger, of toch te vroeg, of toch geen goede test. Hebben jullie naast de ovutesten van Sensitest ook de zwangerschapstesten in huis? Als het zover komt, test ik over een dag of 2,3 nog een keer, en anders ga ik andere zw.testen halen. De ovutesten van Sensitest ga ik overigens wel gebruiken als ik voor de volgende ronde zou 'moeten'. Testen jullie 1x per dag of toch 2x? Groetjes, mexican
De zwangerschapstesten van sensitest heb ik ook 1 x gebruikt, helaas geen goede ervaring. De test gaf een lijntje aan (ws indrooglijntje) en de volgende dag werd ik ongi. De ovu-testen van sensitest gebruikte ik twee maal per dag; om 11.00 uur en om 16.00 uur. Succes ermee!
Hello,dernet getest met ovutestje.. Kweet niet of dit al op goeie weg is? of indrooglijntje zoals ze da zeggen.. check album,sorry slechte foto... groetjes loreke
ik heb deze maand voor t eerst de ovutesten van sensitest gedaan, goed te spreken. duidelijk ei gevonden (zie album) we hebben goed ons "huiswerk" gedaan nu maar hopen dat goed genoeg is. maar ben bang van niet. ga nergens meer vanuit. succes ermee!
Ik heb ook deze maand sensitest testen besteld, ik vind ze erg goed en duidelijk! omdat je zeg maar 2 aparte schermpjes hebt weet je precies waar de streep zou moeten komen. Ook het pakketje was erg netjes! En de testen zijn gewoon schattig met dat hartje (niet dat het er toe doet maar vind het wel erg leuk ) Wel zijn de dipsticks het zelfde als de midstreams. Dus ik bewaar gewoon zo`n midstream sloop hem uitelkaar en koop volgende keer de dipsticks om die er dan in te doen, ben je toch 2 euro goedkoper uit per 3 testen! en heb je toch een midstream test!
Misschien een domme vraag maar ik stel hem toch... Hoe kan het dat je 3 dagen achter elkaar positief test terwijl de test alleen tijdens de LH piek positief meet. Je kunt toch niet 3 dagen achter elkaar een piek hebben of wel?
Ik heb de Sensitest gisteren binnen gekregen. De Dipstick. Ik zit vandaag op dag 12 van m'n cyclus dus ik denk dat ik ook vandaag lekker begin met testen. Heb er toch 12 Nu is het de bedoeling dat je steeds op het zelfde tijdstip test hè, maar ik heb onregelmatge werktijden...testen julie ook op het werk wel eens?
Nou girls, Niet geheel onverwacht heb ik vandaag negatief getest. Ik heb rond 19:30 getest. Maar gezien mijn lange cycli kan het wel kloppen dat het nog niet zover is. Des al niet te min...hebben we net toch lekker geklust
Whaaaaa, ik heb een medium/licht streepje vandaag! Mag ik daaruit opmaken dat het moment in zicht komt? SPANNEND!!!!