Hallo, Na de kinderwagen, ga ik mij nu eens verdiepen in autostoeltje. De kinderwagen wordt een Mutsy, maar aangezien je soms ook aanbiedingen hebt met autostoeltje van Maxi Cosi erbij, ben ik even uitzoeken wat er allemaal is, maar het duizelt mij en wil graag wat meningen van anderen horen. Je hebt ook een Mutsy autostoeltje, maar ik ben nu aan het kijken naar die van de Maxi Cosi. Een city SPS krijg je bij de aanbieding, maar deze past niet op zo'n base systeem. Hebben jullie een family base of een easybase 2. De een zet je vast aan de haken in de auto en de ander enkel met de autogordel. Wie kiest er voor een base en welk autostoeltje. Graag jullie ervaringen, keuzes....
Ik zou eerst uitzoeken of je wel een systeem in de auto hebt voordat je voor een systeem kiest.hier hebben we een maxi cosi sity sps en een autostoeltje van nuna.en je kunt als je dat wil ook kiezen voor een autostoel die je langer kunt gebruiken.dus dat je tot bijv 4 jaar achterwaarts vervoerd.
Een maxi cosi pebble. Over welke base zijn we nog aan het nadenken. Waarschijnlijk word het de easybase. Zodat we daarna wat vrijer zijn in onze keuze voor de vervolgstoel. Het liefst willen we die ook achterwaarts. Hier ook een mutsy kinderwagen met adapters voor de maxi cosi. Hiervoor een maxi cosi cabrio gehad en gewoonmet gordels vast gehad in de auto (we rijden nog steeds dezelfde auto)
hoezo ga je nu al kijken naar de vervolg stoel in de auto? ik zou dat persoonlijk pas doen als je kindje daar aan toe is, ik was ervan overtuigd dat ik de draaistoel van maxi cosie wilden maar we gingen naar huis met een kiddy stoel, en daar ben ik nu nog steeds mega blij mee! kortingen heb je altijd en overal en t duurt nog een jaar voor je kindje hierin kan dan! tenzij je voor een achterwaardse stoel gaat waar je kindje al vanaf de geboorte in kan , dan heb ik niks gezegd en ik zou ook ff passen wat je in je auto kwijt kunt en je je stoel ook nog normaal kunt zetten ipv helemaal vooraan en zelf niet meer kunt zitten. wij hadden ook een easy base voor de maxi cosie, die kan ik je wel aanraden, hup klik ding erin en klaar ipv iedere keer gehannes met die gordel!
Je hebt ook een Mutsy autostoeltje, maar ik ben nu aan het kijken naar die van de Maxi Cosi. Een city SPS krijg je bij de aanbieding, maar deze past niet op zo'n base systeem. Hebben jullie een family base of een easybase 2. De een zet je vast aan de haken in de auto en de ander enkel met de autogordel. Wie kiest er voor een base en welk autostoeltje. Graag jullie ervaringen, keuzes....[/QUOTE] Afhankelijk van de winkel kun je ook de aanbieding inruilen en als korting krijgen op een andere. Wij kregen de city sps erbij maar wij hadden onze zinnen gezet op de maxi cosi carbrio fix. de winkelwaarde van de city kregen we als korting.
Hier een easybase met een MC cabriofix. Vervolgstoeltje wordt weer een achterwaartse, in elk geval tot 4 jaar maar bij voorkeur langer. Welke, daar zijn we nu over aan t dubben
Wij hebben een familyfix met een maxi cosi cabriofix. Wij hebben isofix in de auto waar dus de haken van de familyfix op kunnen. Super handig!
Wij hebben een maxicosi cabriofix en in de auto van m'n man een base die bevestigd is aan het isofix systeem (volgens mij de familyfix) en in mijn auto een base die je vast zet met de gordels. We hebben hiervoor gekozen omdat we de familyfix erg prijzig vonden en later dus weinig mogelijkheden hebben qua vervolgstoel, daarbij wordt mijn auto niet zo vaak gebruikt als we met onze dochter weg gaan! Maar als je wen isofix systeem in de auto hebt zou ik zeker voor een base gaan die daaraan bevestigd kan worden, voelt steviger aan!