Iemand ervaring met de swimtrainer?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Janneke00, 3 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Ik heb ook Bema maat 0 (1 tot 6 jaar, 11-30 kg) sinds mijn dochter 1 jaar is (toen woog ze nog 9-10 kg maar ging ook prima), bij de Intertoys gekocht. Past goed om haar armen, en als ik haar op haar buik in het water leg en dan loslaat dan blijft ze zelf drijven met haar hoofd boven water. Als ze wat meer achterover gaat leunen zakt ze wel onder water, dat heeft ze inmiddels ook zelf door. Dus zonder swimtrainer kunnen ze ook op hun buik blijven drijven met goede zwembandjes, op de leeftijd die je jongste dan heeft. Vanaf 1,5 jaar zou ik de swimtrainer persoonlijk niet meer aanschaffen.

2. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Bedankt voor alle reacties.
    Meningen verschillen erg zie ik. Misschien eerst eens een keer met de jongens naar het zwembad hier. Moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit met de jongens ben gaan zwemmen. Vandaar de vraag hier. Maar dan probeer ik het eerst wel met de zwembandjes die ik thuis heb liggen voor ik weer nieuwe dingen ga aanschaffen.

3. Lotteke1980

Lotteke1980 Bekend lid

23 aug 2010
    581
    15
    18
    Vrouw
    Wij zijn super trevreden met de swimtrainer! Mijn zwager had een gedkopere variant (een gele, weet niet welk merk) en die was een stuk minder prettig.

4. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Vind hem ideaal, maar voor baby's. Zoontje is nu 16 maanden en gebruik nu liever zwembandjes. Kan hij zich lekker vrij bewegen. Zou hem dus op die leeftijd niet meer aanschaffen.

Deel Deze Pagina