Geen vruchtbaar slijm

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miyou, 18 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miyou

Miyou Lid

29 jul 2016
    86
    2
    8
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik lees op bijna alle pagina's dat je voor je ovulatie veel rekbare slijm moet hebben..
    Ik heb er deze periode specifiek opgelet en helaas is er bij mij geen rekbare slijm te bekennen.
    althans ik heb alleen beetje afscheiding...
    Is dit een teken van minder vruchtbaar Zijn ??? 😮

En nog iets.

Aankomende woensdag heb ik waarschijnlijk mijn ovulatie..
    Althans ik hou het bij via een app.

Maar vanwege een zakenreis van mijn man
    Kunnen we alleen morgen ochtend (maandag) nog gemeenschap hebben.
    Zou dit voldoende kunnen zijn ??? Of ben ik te vroeg. En kan ik deze maand bij voorbaat al afschrijven.

2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Hoi!

Ik heb ook nooit vruchtbaar slijm gehad hoor :) en langs mijn cyclus loopt mn slijm ook niet zoals het 'hoort'

Wat betreft je ovulatie, een app kan niet in je lichaam kijken dus kan je niet vertellen wanneer je je ovulatie hebt, dat kan je alleen achterhalen door middel van temperaturen of het gebruik van ovulatietesten anders is het altijd aftasten wanneer het is. Stel het is inderdaad woensdag, dan kan maandag nog wel hoor, spermacellen kunnen tot 5 dagen (in sommige gevallen zijn zelfs 7 dagen bekend) in leven blijven ;)

3. Zonnetje13

Zonnetje13 Fanatiek lid

17 aug 2015
    1.189
    541
    113
    Als je woensdag inderdaad je eisprong hebt is maandag echt niet te lang van te voren!

Heb je wel eens geprobeerd om met je duim en wijsvinger naar je baarmoedermond te gaan en een beetje slijm te "pakken"? Als je je duim en wijs vinger dan uit elkaar trekt kun je zien of het rekbaar is ;)
    Zelf heb ik wel altijd veel rekbaar slijm wat ook naar buiten komt maar ik heb vaak gelezen dat niet iedereen dit heeft en toch vruchtbaar is!

4. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Nee je moet geen vruchtbaar slijm hebben je kan vruchtbaar slijm hebben. Hier de ene cyclus wel andere niet..

Deel Deze Pagina