Ik zag dat er nu een opzet is voor de tripp trapp waar je baby direct in kan vanaf de geboorte. Een soort maxi-cosi achtige wipstoel ding (lekker duidelijk he ) Heeft iemand hier ervaring mee? Is dit handig?
ik vond het heel erg fijn. Ons zoontje was altijd wakker als we aan tafel gingen en met een peuterzus is een maxi cosi/wipstoel op tafel ook niet erg aan te raden. Zo kon zoonlief ons toch zien tijdens het eten. Later vond ik hem ook ideaal bij het geven van hapjes, je hoeft dan niet zo te bukken als bij een wipstoel, erg fijn voor je rug.
wij hebben er ook een en ben er echt super tevreden over! Hij is rechter dan een maxicosi dus je baby ligt niet met een kromme rug zoals in de maxicosi. En onze zoon vindt het echt heerlijk om in dat bakje te slapen. Meestal wil ie rond 5 uur niet slapen en in de box liggen is dan ook geen succes maar in dat bakje (op de stoel of gewoon op tafel) valt hij meestal zo in slaap. En het is niet zo'n groot ding als een wipstoel dus het kan makkelijk op tafel er bij. En ik neem hem ook vaak mee naar de keuken als ik moet koken of afwassen en hij ligt nog te slapen in dat bakje, het is niet zo lomp zwaar. Ik had van te voren niet verwacht dat ik er zoveel en zo vroeg al gebruik van zou maken. (nou moet je niet denken dat hij hele dagen in die bak ligt maar het is gewoon fijn voor de afwisseling)
ik ben overtuigd (dat ging makkelijk he haha) we wilde zowieso een 2e tripptrapp aanschaffen maar nu wil ik ook zo een "bak" erbij. Vind het erg gezellig om met zijn allen aan tafel te kunnen zitten en daar hoort de kleine spruit ook bij.
Vond m ideaal, veel fijner voor de eerste hapjes dan in een wipstoeltje. Ons meisje zat gewoon bij ons aan tafel. Vond m wel prijzig, maar we hebben er erg veel plezier van gehad. Heb nu net de PlayTray binnen voor aan de Stokke, ook heel fijn!